A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-02-40. 12 принципов

АгенствоBrandson branding agency
Творчий керівникBrandson branding agency
Автор ідеїBrandson branding agency
ПродуктБанк Развития Казахстана
ОписВ рамках работ по ребрендингу Банка Развития Казахстана (БРК) – основного инвестиционного банка страны, агентством Brandson был разработан и изготовлен презентационный календарь, подкрепляющий новаторский, масштабный и в то же время понятный образ БРК. Банк инвестирует «гринфилды» и способствует развитию экономики Казахстана. Концепцию календаря, адресованного партнерам и друзьям Банка, составляют «12 принципов», формирующих новый имидж государственного инвестиционного учреждения. Каждая страница этого календаря иллюстрируется простой графикой, выполненной на основе фирменного паттерна, которая в доступной и наглядной форме преподносит основные идеи работы банка.
Склад творчої групиМенеджер проекта: Анна Слободскова; Арт-директор: Тимур Салихов; Дизайн: Никита Федоров, Владимир Ильяшенко; Копирайтинг: Илья Бакулев