A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-07-02. Brandy Chronicle

АгенствоPOLARIS
Творчий керівникPOLARIS
Автор ідеїPOLARIS
ПродуктКорпоративный подарок
ОписПеред новым 2013 годом брендинговая компания POLARIS сдавала несколько крупных проектов. Работа кипела, и времени задуматься о новогодних подарках практически не было.
Драйвером идеи корпоративного подарка стала газета «Brand Chronicle», издаваемая внутри компании. В ней публикуются информационные и рекламные объявления, новости брендинга, выдающиеся выдержки из клиентских брифов и даже кулинарные рецепты.
Одна газета решила сразу несколько задач. Дописанный «Y» превратил «Brand Chronicle» в «Brandу Chronicle». Шапка газеты стала эксклюзивной hand-made этикеткой. Оставшаяся часть послужила одновременно яркой подарочной упаковкой и многословной открыткой.
Креативный подход к сырьевым и временным ресурсам дал эффективный результат. Клиенты компании вместе с новогодними поздравлениями получили эксклюзивную этикетированную вручную бутылку бренди, узнали всё, что мы о них думаем, вспомнили всё, что они думают о нас.
P.S. Газета «Brand Chronicle» была издана впервые.
Склад творчої групиPOLARIS