A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-08-17. Разработка бренда по классу бытовой клей

АгенствоARTGROOVE Брендинговое агентство
Творчий керівникАндрей Куклюгов
Автор ідеїАндрей Куклюгов
ПродуктКЛЕЙБЕРИ
ОписЗадача: Разработка названия торговой марки по классу "бытовой клей" (секундный), Позиционирование, Разработка линейки с учетом того, что упаковка должна быть и рекламным материалом для оформления мест продаж со всеми вытекающими.

Решение: Создать твердый и яркий образ тс побуждающим к покупке названием "Клейбери". Бери клей и все! Графическое решение упаковки и стиля в целом, напоминает мотивы конструктивизма 20-30 годов 20 века, слоган "Сказано-Склеено" подчеркивает качество и свойства секундного клея.
Склад творчої групиАндрей Куклюгов, Генеральный директор
Екатерина Анисимова - дизайнер
Полина Петрова - копирайтер
Антон Савельев - Арт-директор