A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-10-02. Предсказание Мая в Фокстрот

АгенствоФокстрот техника для дома
Творчий керівникДмитрий Болсуновский
Автор ідеїкреативное агентство "Мичурин"
ПродуктТорговая марка Фокстрот
ОписТолько один день - последний день календаря Мая - грандиозное снижение цен на более чем 5000 товаров. Каждому нужно торопиться, чтобы купить все, что хочет по действительно низким ценам. Это то, что на самом деле значило предсказание Мая.
Склад творчої групикреативный директор - Дмитрий Болсуновский, арт директор - Сергей Прокопчук, копирайтер - Миша Драган, дизайнер - Сергей Прокопчук, начальник управления маркетинга Фокстрот- Наталья Средняя, бренд-менеджер Фокстрот - Андрей Адаменко