Чотирнадцятий КМФР: зустрінемося у Львові!
Фестиваль відкриється 23 травня та триватиме протягом трьох насичених подіями днів. І, звичайно, на учасників чекають фірмові вечірки КМФР та дві Церемонії нагородження переможців Фестивалю — 24 та 25 травня.
Експозиція робіт учасників, а також майстер-класи та семінари 14-го КМФР проходитимуть у львівському Палаці Мистецтв. А для вечірок та церемоній ми приготували дещо особливе! Особливу увагу приділяє оргкомітет фестивалю і «емоційно-львівській» програмі КМФР. Усі подробиці обіцяємо повідомити трохи пізніше.
Найзначніше нововведення цього року — зміни в структурі журі КМФР. Один із суддівських складів, який раніше оцінював одразу п’ять конкурсів, вирішено «розполовинити».
— Це пов’язано, по-перше, з тим, що оцінювати 5 конкурсів одному складу є несправедливо трудомістким (особливо у порівнянні з колегами з інших складів журі). А по-друге, роботи в категоріях «Зовнішня реклама» та «Реклама в пресі» перетинаються приблизно на 70%. Тепер ці конкурси судитимуть різні склади жури, — говорить продюсер КМФР Максим Лазебник.
Таким чином, 14 конкурсів Фестивалю отримають оцінки від 8 суддівських складів:
— Журі рекламних роликів і реклами в пресі
— Журі зовнішньої реклами, радіореклами та креативу в медіапроектах
— Журі відеомайстерності
— Журі дизайну
— Інтерактивне журі
— PR журі
— Журі маркетингових сервісів
— Журі рекламних кампаній
Крім того, традиційно вручатимуть свої призи представники Журі преси.
І насамкінець — приємна новина для учасників: вартість подання робіт та акредитацій на КМФР у порівнянні з минулим роком не змінилась. Крайній термін подачі робіт — 20 квітня.
Детальні інструкції по завантаженню робіт ви можете знайти на сторінках сайту. Якщо після цього у вас все одно залишились питання — пишіть нам на festival@adcoalition.org.ua (Катерина Губренко) та project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська) або телефонуйте до Оргкомітету: +38 044 490 90 30. Ми з задоволенням допоможемо вам розібратися!
Слідкуйте за новинами Фестивалю на kiaf.com.ua, приєднуйтесь до нас на facebook. Тому що найцікавіше — попереду!