StarLightMedia презентує виставку Творчість рекламістів
У рамках 14-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами пройде виставка сучасного мистецтва "Творчість рекламістів" під егідою групи StarLightMedia. Запрошуємо всіх відвідувачів КМФР на експозицію в Смарагдовий зал Львівського Палацу Мистецтв.
Експозиція ще формується, але StarLightMedia вже радий презентувати декількох авторів:
Зоряна ГуцулякДиректор, спів-засновник Студії графічного дизайну Юрка ГуцулякаЗоряна - економіст за освітою, 8 років займалася менеджментом в банківському бізнесі. 8-й рік керує Студією. Студія графічного дизайну Юрка Гуцуляка заснована в 2005 році. За період існування студія отримала понад 50 міжнародних нагород у сфері дизайну та реклами, а студії роботи публікуються в найуспішніших світових виданнях, присвячених дизайну. |
Ігор ДудкаКеруючий партнер та арт-директор Headshot brand developmen (у складі групи компаній Advanter Group)Досвід роботи - понад 10 років. Публікації: LogoLounge 5 - логотипи Headshot та Aqui, SYMBOL 2011 / Laurence King Publications, London / - логотипи KartaMira. Econia, Packpacka. Ігор - член клубу арт-директорів України (ADC * UA), член журі багатьох міжнародних конкурсів дизайну та талановитий художник. За його словами, технічна освіта та захоплення мистецтвом дали йому можливість конструктивно дивитися на світ - знаходити прекрасне у функціональному і робити функціональне прекрасним. |
Микола КоваленкоАрт-директор та дизайнер Saatchi&Saatchi УкраїнаМикола - відомий графічний дизайнер та арт-директор, член журі численних міжнародних фестивалів. Член Спілки дизайнерів України, член Асоціації дизайнерів-графіків «4-й блок», член ADC*UA. Неодноразовий призер міжнародних та локальних фестивалів, серед нагород: GRAPHIS (New York), ADI (Китай), LOGOLOUNGE (США), GOLDEN DRUM (Словенія), TOYAMA (Японія), GOOD 50X70 (Мілан), ЗОЛОТАЯ ПЧЕЛА (Москва), WOLDA (Mілан), 4 БЛОК (Україна), BEST OF THE BEST (Москва), IPBM (Мексика), INTERNATIONAL POSTER BIENNALE (Польща) та інші. |
Маріанна Коцан (FI DO)Видавничий дім "Едіпресс Україна"Виставки: 2010 - персональна виставка «Міський акцент», галерея «Срібні дзвони», Київ; 2011 - колективна виставка «Міст», галерея сучасного мистецтва «ПластАрт», Чернігів; 2012 - персональна виставка «Прогноз погоди», Вільний простір Циферблат, Київ. |
Ольга КалабанГосподиня Майcтерні Виконання Бажань «O!-Fish»Ольга має 17-річний творчий досвід в якості креативного директора на радіо. Останні 6 років керувала креативною службою “Русского Радио Украина”, дипломант декількох міжнародних конкурсів з реклами в номінації “радіореклама”. Народження донечки змінило творчі плани Ольги, отож тепер пані Калабан розвиває свій власний художній бізнес, проводить творчі майстер-класи для людей, що хочуть «навчитися бажати», та малює золотими фарбами (з використанням сухозлитого золота) Золотих Риб. Кожній рибці “O!-Fish”, яку створює Ольга, треба намалювати зіницю – тоді загадане бажання обов’язкове збудеться! |
Глеб РаскінМаркетолог - аналітик зарубіжних медіа ринків телеканалу СТБ, блогер і оглядач сайту про брендований контент і продакт плейсмент, тенденції ТБ + Digital.Глеб - маркетолог з освіти, більше 6 років досвіду в маркетингу на різних позиціях у фінансовій, FMCG і медіа сферах. Пише кандидатську дисертацію. Останні кілька років працює на телеканалі СТБ, де є аналітиком в області брендованого контенту, продакт плейсменту та інтеграції брендів, маркетинг - аналітиком міжнародних медіа ринків і телевізійних форматів, тенденцій ТБ + Digital. Кожен твір мистецтва і творчість сприймає, як особливий світ, створений уявою й підсвідомістю художника, який несе в собі емоційно - енергетичний заряд. Напрямки в творчості: імпресіонізм, експресіонізм, абстракціонізм. |
Олексій Кустов & Олена КустоваПроект КУСТ-АРТщина "Риболюди та інші"Ми називаємо свою творчість КУСТ-АРТщиной. КУСТ-АРТщина - це не мистецтво, це спосіб висловлювати свої фантазії, думки та мрії усіма прикладними способами. Обличчя та характер людини - це ключовий момент нашої творчості. У кожної роботи своє ім'я та свій характер. Кожен з риболюдей робиться вручну тому абсолютне повторення неможливе. На зворотному боці кожної рибки - "замовлена" на щастя монетка, погладьте свою рибку і Вам обов'язково пощастить. Матеріал: аналог архітектурного гіпсу, текстиль, насіння, скло, самоцвіти, метал. Техніка: ручне ліплення, ручний розпис. Координатор експозиції – Наталія Грищук, gryshchuk.n@starlightmedia.ua, тел.: +38 066 781 19 78. Співорганізатори – StarLight Scenery та StarLight Rental. |
Групу StarLightMedia відрізняє унікальний підхід до творчості та роботи. Для нас однаково важливі ефективність бізнесу та переживання глядача. Сьогодні група - не лише шість телеканалів, які дивиться найпривабливіша та комерційно активна аудиторія ( 2012 року сумарна частка СТБ, ICTV, Новий канал, М1, М2, QTV склала 29,63%, за аудиторією 14-49 років, панель GfK Україна 50 тис. +). Вже декілька років працюють два телевізійні сейлз-хаузи - StarLight Sales та StarLight Brand Content, які спеціалізуються на прямій рекламі та спонсорстві. Третій сейлз-хауз - StarLight Digital реалізує рекламні можливості на сайтах групи. Виробництвом рекламних та спонсорських матеріалів займається StarLight Commercial Production. Висококласне власне виробництво - наша спеціалізація. Тому до складу групи ввійшли дві продакшн-компанії - StarLight Films та Vavёrka Production. Обладнання для зйомок та організацію знімального процесу забеспечують компанії StarLight Rental (оренда обладнання) та StarLight Scenery (виробництво сценічних декорацій та оформлення знімальних майданчиків). Паралельно, ми розвиваємо дуже важливий для нас інтернет-напрямок, сконцентрований в компанії StarLight Digital.
Ласкаво просимо в майбутнє!
СТБ - телеканал, з яким можливо все. СТБ - единий український канал, украинский канал, який стабільно зростає вже 7-й рік поспіль. Ключові проекти СТБ - «Х-фактор», «Україна має талант», «Танцюють усі!», «Битва екстрасенсів», «Холостяк», «КУБ», «МастерШеф», «Зважені та щасливі», «Вагітна у 16» (прем'єра 2012 року), «Детектор брехні» (прем'єра 2012 року), «Все буде добре» (прем'єра 2012 року) та інші. 2012 року прайм-тайм СТБ на 100% складався із проектів власного виробництва. |
ICTV - канал з чоловічим характером. Ми створюємо чоловіче телебачення, розуміючи, що наші телеглядачі хочуть бачити в нас чесного, сильного та надійного партнера, канал, який на зраджуєта не обманює. Ключові проекти ICTV - «Факти», «Факти тижня», «Надзвичайні новини», «Останній герой», «Свобода слова», «Максимум в Україні», нові формати (з 2013 року) - «Фактор страху», «Форт Буаярд», «Замочені» та інші. |
Новий канал. Життя яскраве! Це продемонструє вам будь-який проект Нового каналу. Позиціонування каналу: «Ми – улюблений канал молодої України. Життя без драми. Ми гарантуємо веселий настрій «ТУТ ВЕСЕЛО». Ключові проекти Нового каналу - «Підйом», «Ревізор», «Хто зверху?», «Парад порад» (прем'єра 2012 року), «ШОУМАSТГОУОН» (прем'єра 2012 року) та інші шоу. |
М1 - це музика, кіно, мода. Канал М1 займає 42% загальної частки музичних каналів України: український глядач дивиться музику саме на М1. «Ми особливо ретельно ставимось до оформлення каналу та ефіру. Ми пропагуємо українську музику». На М1 -найбільша кількість програм власного виробництва серед музичних каналів (до 70%), деякі з них стали легендами українського молодіжного ефіру: Guten Morgen, «tviй формат», EmOneNews, М20. |
М2 - музика на будь-який смак на другому музичному каналі групи - М2. Канал об'єднав в собі всі сучасні музичні напрямки та впевнено завойовує лояльність аудиторії. |
QTV - кабельний канал України № 1. Осінь 2012 пройшла під девізом «Великий анімаційній!». QTV також розробляє власний продукт - програму про світ комп'ютерних баталій «Ігронавти». Загалом, наповнення каналу становлять всесвітньо відомі мультфільми для сімейного перегляду, культові мультсеріали («Футурама», «Гріффіни», «Південний парк», «Губка Боб», «Пінгвіни Мадагаскару» та інші), аніме та трансляції реслінгу. |
StarLight Sales. 2012 року понад 40% усіх проданих рекламних телерейтингів України були вироблені на каналах медіагрупи StarLightMedia. 85 із ТОП-100 українських рекламодавців співпрацюють із StarLight Sales. |
StarLight Brand Content. Спонсорство виходить за межі телеефіру. Ваші бренди та наші глядачі зустрічаються в улюблених телепрограмах. Спонсорство на 360 ˚ - ось наш підхід. 2012 року 40 із 50 компаній - лідерів у спонсорстві обрали StarLight Brand Content. |
StarLight Digital Sales - інтернет-реальність сьогодні тісно пов'язана із телебаченням. StarLight Digital Sales - сейлз-хаус, який продає рекламні можливості онлайн-ресурсів групи та незалежних сайтів. «Реклама в відео-контенті - новий інструмент для брендів, який є логічим доповненням телереклами. Ми - флагмани цього руху, тому що за нами - найбільший і, як демонструють дані Google Zeitgeist 2012, найпопулярніший в українському інтернеті телевізійний контент». |
StarLight Digital - це розвиток та монетизація онлайн-ресурсів, розробка як інтегрованих з телебаченням, так і самостійних інтернет-проектів. У портфоліо StarLight Digital - інтернет-проекти «Х-фактор Онлайн», «Фан Фабрика», «Фан Підйом», «Останній герой», мобільний додаток FAKTY ICTV, інтерактивна карта для «КабріоЛіто», закритий інтернет-показ серіалу «Закрита школа» і багато іншого. |
StarLight Commercial Production. «З нами легко, ми можемо все!». У компанії є свої технологічні ноу-хау: доповнена реальність та 3D-графіка на сцені, унікальні технології моушн-дизайну та пост-продакшну. «Головне - ми можемо органічно вписати бренд в телевізійний та онлайн-контент на рівні драматургії проекту: асоціацій, емоцій, ідей, сценарію, картинки. Професійні знання та тісний взаємозв'язок із кожним телепроектом дають нам можливість глибокої інтеграції бренду у медіа». В портфоліо StarLight Commercial Production - інтеграції для таких брендів як «Олейна», Lenovo, Конті, «Чудо», Dove, Lipton, Rexona, Однокласники, «Садочек», Pampers, Tefal, «Моршинська» та інші. |
StarLight Films - продакшен компанія повного циклу. Ми втілюємо в життя побажання наших клієнтів, створюємо рекламні ролики для ТБ та інтернет, музичні кліпи, відео, корпоративні, художні теле - та документальні фільми, телепроекти національного масштабу: від ідея та сценарію до організації знімального процесу , пост-продакшену та 2-3D графіки будь-якого рівня складності. |
Vavёrka Production - створення ситкомів та інших комедійних телевізійних жанрів. Керівник підрозділу - Дмитро Танкович. |
StarLight Rental - це надання в оренду найсучаснішого обладнання для телевиробництва. Каталог StarLight Rental нараховує понад 400 позицій та близько 8000 одиниць техніки. Також в арсеналі компанії - один із найбільших парків телекамер, понад 50-ти з них працюють у HD-режимі та новітня ПТС на 18 телекамер. Послугами StarLight Rental вже користуються телеканали групи StarLightMedia, а також Інтер, ТЕТ, Profit Production та інші. |
StarLight Scenery. Вражаюча, при цьому грамотно побудувана сцена -це важлива частина телевізійних чарів. StarLight Scenery - це виробництво сценічних декорацій та реквізиту, оформлення знімальних майданчиків для телешоу, фільмів та промо-роликів. Ми розуміємо проблеми продюсерів та художників-постановників, і пропонуємо повний цикл обслуговування: від проектування до ремонту та зберігання сценічних конструкцій. StarLight Scenery створював декорації і реквізит для таких масштабних та видовищних проектів як: «Х-фактор», «Танцюють всі!», «Куб», «Детектор брехні», «МастерШеф», «Ранок з Інтером», «Жди меня», «Максимум в Україні» та інших. |