Програма — 23 травня

Палац Мистецтв. Зелений зал (2-й поверх)

Показати мапу
10:30–11:15
Вадим Пустотін, Слідопит, Київ, «Брендинг за статевою ознакою. Особливості чоловічого та жіночого брендингу».
11:15–12:00
Тетяна Струтинська, StarLight Brand Content, Київ, «Кросс-платформні проекти для брендів».
12:00–12:45
Катерина Махатадзе, StarLight Commercial Production, «Брендинг із WOW-ефектом – унікальні можливості, які зміцнюють ефективність рекламного повідомлення у ТВ спонсорстві».
12:45–13:30
Даурен Тулєєв, GOOD!, Алмати, «Боротьба локальних брендів з міжнародними».
13:30–18:00
День Брендингу, 19 сезон. Бренд-ринг.
Як робити гроші на інсайтах? Брендинг - універсальний ключ від усіх гаманців.
13:30–15:00
Рітейл. Емоційні торговельні простори.
Чи є брендований простір важливою конкурентною перевагою? Як правильно керувати емоціями у ритейл-брендингу.

Учасники:
- Олексій Андрєєв, Президент брендингової компанії Depot WPF, Співпрезидент АБКР
- Ілля Лазученков, Керуючий партнер брендингової компанії Plenum Brand Consultancy, член Ради АБКР
- Олена Юферєва, Генеральний директор брендингової компанії Brandson, член Ради АБКР
- Леонід Фейгін, Креативний директор брендингової компанії Direct Design Visual Branding (DDVB), член АБКР.
15:15–16:30
FMCG. Брендинг в умовах найвищої конкуренції. Еволюція обману: від commodity до фермерських продуктів.
Ключові проблеми ринку FMCG. Ілюзії товарів commodity. Чи можеправильне позиціонування у кілька разів збільшити ціну таких простих сировинних продуктів, як хліб, крупи, яйця і молоко? Актуальні яскраві кейси та експертні думки.
Учасники:
- Олексій Андрєєв, Президент брендингової компанії Depot WPF, Співпрезидент АБКР.
- Олександр Коваленко, Арт-директор брендингової компанії DDVB, член АБКР
- Святослав Мурунов, Генеральний директор брендингової компанії «КБР.Брендінг», член АБКР
- Бенжамін Бенімана, Креативний директор брендингової компанії Clёver, член Ради АБКР.
16:45–18:00
ХОРЕКА. Брендинг у HoReCa. Через шлунок, постіль або голову?
Яскравість ресторанного бренду - шлях до пекла або до вічного життя? Завищувати або занижувати очікування клієнта на шляху від сайту до біде? Хто головний, крім замовника: архітектор, декоратор або бренд консультант? Яка споживча дистанція від клієнта кафе до клієнта ресторану? Мережеві стандарти - синергія або одноманітність?

Учасники:
- Денис Шлесберг, Співзасновник і виконавчий креативний директор брендингової компанії «Артоніка», член Ради АБКР
- Святослав Мурунов, Генеральний директор брендингової компанії «КБР.Брендінг», член АБКР
- Андрій Іноземцев, Виконавчий директор брендингової компанії FRONT: DESIGN, член Ради АБКР
- Світлана Глушкова, Директор проектів брендингової компанії CORUNA BRANDING, член АБКР
18:00–19:00
Хіти Ночей Рекламожерів.
Можливість поставити питання Данилу Костинського, Санкт-Петербург, продюсеру Ночей в Росії.

Палац Мистецтв. Морський зал (2-й поверх)

Показати мапу
10:30–11:30
Валентин Гриценко, Ігор Остраков, Сейлз Хауз ВД «Український Медіа Холдинг», Тамара Бабакова, UMH, «Як редакції та рекламі не вбити одна одну в роботі».
11:30–12:15
Дмитро Лисицький, UnitedOnlineVentures, Київ, «Креатив мовою цифр».
Семінар про те, як в інтернеті можна оцінити якість креативу рекламного ролика. Дмитро візьме інтернет як майданчик-вимірювач для ТВ роликів і покаже на прикладах, які ролики були ефективними.
12:15–13:00
Павло Дедков, PRKVADRAT, Мінськ, «Нова теорія BTL у діджитал епоху».
13:00–13:45
Станіслав Стояцький, ISD Group, Київ, «Digital-шпаргалка для рекламістів ATL-ної орієнтації».
13:45–15:15
Блок-рекламна пауза у діджитал-потоці.
Мова піде про зйомки телепроектів та фільмів:
13:45–14:30
Антон Чибісов, StarLight Films, «Як знімати одночасно для ТБ і Діджитал».
Поради тим, хто знімає ролики як фахівець із телепроектів.
14:30–15:15
Наталія Горіна, Санкт-Петербург, «Як зняти кіно і зберегти друзів: досвід кінопродюсера».
15:15–16:45
AlwaysOn! — зустріч експертів у сфері маркетингу та мобільних технологій.
«Які можливості мобільних додатків можна використовувати для просування бізнесу в Україні вже сьогодні?» — Цю тезу розкриють лідери українського маркетингу.

Сергій Лещенко — керівник Департаменту мультимедіа Київстар GSM.
Ірина Толочко — маркетинг-менеджер журналу «Viva!».
Назар Гриник — директор LEAD9 Mobile Marketing.
… а також переможець номінації «Найкращий мобільний додаток» від LEAD9.

Спеціально до цього заходу LEAD9 проводить дослідження використання мобільних додатків в Україні. На «AlwaysOn! 2.0» ці унікальні дані можна буде отримати з перших рук.
16:45–19:00
Круглий стіл UDAC, «Нові принципи рейтингування серед Digital агентств».

Будинок вчених

Показати мапу
19:30
Вечірка відкриття КМФР
Частування — галицька кухня.

Галерея "Дзиґа"

Показати мапу
21:30
Ethno Jazz party від THINKMcCANN
На гостей чекає виступ гурту «Шоколад», частування від ТМ «Львівське» (пиво «1715») та THINKMcCANN (етно-коктейль). А ті, хто використають у своєму образі елементи національного вбрання чи українську атрибутику (вишиванка, вінок, тощо), отримають спеціальний етно-коктейль. Вхід тільки акредитованим учасникам КМФР.