Програма — 24 травня

Палац Мистецтв. Зелений зал (2-й поверх)

Показати мапу
10:30–11:15
Марина Плашенко, PARAMPAMMUSIC, Київ, «Отримання музичних ліцензій для використання музики в рекламі» .
Відповіді на найчастіші питання маркетинг команд і рекламників, які стикаються з процесом очищення прав.
11:15–12:15
Фолкер Враге, McCann Erickson Istanbul, «Десять простих істин, які слід завжди тримати перед очима».
Реклама може бути надто насиченою. Нескінченні лінійки продуктів, численні категорії, яких стає все більше і більше… Нові форми медіа з’являються практично щодня. Незліченні технології, із якими треба «йти в ногу», мільярди електронних листів, безліч різноманітних деталей, пов’язаних із тим, що ви можете знати. Це безупинний процес, процес «нон-стоп». Аж раптом хтось кидає фразу на кшталт: «Фундаментальна основа успіху – це ЗОСЕРЕДЖЕНІСТЬ». Гаразд, це справді так. Однак з кожним днем стає все важче й важче зосередитися на тому, що справді має важливе значення. Ця невеликапромова покликана трохи вас розважити – ви дізнаєтеся про десять простих істин, які варто взяти до уваги, запам’ятати та повсякчас застосовувати в роботі. Десять істин, які стосуються десяти аспектів нашого робочого життя. Це допоможе зосередитися на головному!
13:30–14:30
Павло Клубнікін, Banda Agency, «Having fun is a part of the creative work too».
14:30–15:30
Владіслава Деніс, Растіслав Ріго, Cheil Україна, «Ad Mythbusters/чому в рекламі повно міфів, які не працюють».
- Про що забувають у рекламі з історії спілкування між людьми
- Що нового знайшла наука, що може змінити наш підхід до реклами

Палац Мистецтв. Морський зал (2-й поверх)

Показати мапу
10:30–11:15
Каріна Оганджанян, TWIGA Росія, "Креатив нікому не потрібний!"
11:15–12:00
Марко Едфельт, Satumaa Ltd., Фінляндія, «Від заходу до світанку— brand engagement у мережі Facebook».
Марко Едфельт, член Інтерактивного журі, CEO, партнер, Satumaa Ltd. (Фінляндія), з розмовою про соціальні медіа/Facebook.
12:00–12:30
Оксана Завойко, «Prodigi», «Branded content – новий інструмент комунікацій. Чому споживачі більше не клюють на красиве упакування і як зробити маркетингову комунікацію, щоб вона по-справжньому затягувала».
12:30–13:30
Круглий стіл «Кому заплатять за любов до країни?».
Фахівці з Української Асоціації зі зв'язків з громадськістю (UAPR) пропонують поговорити про роль PR-ника у вирішенні загальнонаціональнихпроблем.
Наша влада спілкуватися з народом не вміє — це всім ясно. А професіонали у сфері комунікацій часто використовують кризу в країні для «підливання масла у вогонь». Сніжні дні в Києві показали: хтось створює команди волонтерів, а хтось розкручує в ФБ депресивні пісні про снігопади. Де починається і закінчується наша робота? Чи повинна у нас бути власна соціальна відповідальність, якийсь персональний кодекс, як у лікарів — «не нашкодь»? За що в країні відповідаємо ми, як профі? Коли стався Чорнобиль — всі військові і лікарі були мобілізовані. Коли трапляється паніка — може бути, потрібно мобілізовувати піарщиків?
13:30–14:30
Олексій Фадєєв, Depot WPF, "Сумна чарівність сучасного дизайну".
14:30–15:30
Відкрите засідання правління Всеукраїнської рекламної коаліції.

Палац Мистецтв. Синій зал (1-й поверх)

Показати мапу
10:30–16:30
Засідання Координаційної ради з реклами країн СНД.
«Про практику використання законодавства про рекламу професійними рекламними спільнотами й антимонопольними органами країн-учасниць СНД».
15:30–16:30
Трансфер від Палацу Мистецтв на стадіон «Арена-Львів».

Арена-Львів

Показати мапу
17:00–19:00
Кубок КМФР з футболу серед збірних країн.
19:00–21:00
Церемонія нагородження 14-го КМФР (частина 1). Медіа-центр стадіону.
21:00
Вечірка КМФР. Музичний гість від StarLightMedia.

Клуб «Rafinad People»

Показати мапу
23:00
Afterparty
Вечірка для найстійкіших у клубі Рафінад People. Вхід та коктейль - безкоштовно для учасників КМФР.