Програма — 25 травня

Палац Мистецтв. Зелений зал (2-й поверх)

Показати мапу
10:00–10:30
Євген Ромат, голова Спілки рекламістів України, професор, автордвох десятків підручників, "Навіщо рекламісту підручник? Презентація кращого підручника з реклами в Російській Федерації у 2013 році"
10:30–11:00
Підбиття підсумків креативного конкурсу для фестивалю обдарованих дітей в Артеку «Щасливi долонi».
11:00–12:00
Святослав Горбань, МТС Україна, «3D революція».
12:00–13:30
Дискусія з Бешарой Музаннаром, Leo Burnett MENA, «Creative leadership: how little ad countries could win big on the international awards scene».
13:30–14:30
Рітіс Юодейка, BBDO Kiev, «Words of advice for young people».
14:30–15:15
Барбара Крайнц, фестиваль Golden Drum, «Презентація фестивалю Golden Drum».
15:15–16:30
Ток-шоу учасників фестивалю із членами журі.

Палац Мистецтв. Морський зал (2-й поверх)

Показати мапу
10:30–11:30
Команда «HUNGRY BOYS», «Як убити ідею».
Міркування про 5 циклів життя ідеї, від зародження до запуску.
1. Родовий (Як народжуються ідеї).
2. Давальний (Як переконати клієнта втому, що ідею варто купити).
3. Орудний (Як донести суть до продакшена) .
4. Знахідний (Що робити, коли виникають неминучі труднощі у виконанні).
5. Місцевий (Що виходить на старті).
11:30–12:30
!FEST, «Секрети успішного бізнесу без реклами».
Холдинг емоцій «!FEST» — мережа креативних ресторанів, розкриєсекрети успішного бізнесу без реклами.
12:30–13:30
Борис Гончаров, BrandNew, «Digital не існує».
Мова піде про те, що digital зникає як окремий канал, и все частіше інтегрується у офф-лайн.
13:30–14:30
Олександр Богданов, Григорій Коченов, AGIMA, «Дві сторони сферичної медалі — війна чи мирне співіснування?»
Розмова про адаптивні сайти і все, що із ними пов'язано.
14:30–15:30
Хрісто Кафтанджиєв, "Як правильно обрати героя для рекламної кампанії? Досвід ефективних маркетингових комунікацій".

Палац Мистецтв. Синій зал (1-й поверх)

Показати мапу
10:30–16:30
«Етичні проблеми реклами, гендерне рівноправ'я».
Дискусійний клуб, присвячений етичним проблемам реклами, гендерному рівноправ'ю та іншим важливим, на думку Української Асоціації Маркетингу та Індустріального Гендерного Комітету з Рекламі, аспектам. Проект реалізується у партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта в Україні.

Театр ім. Заньковецької

Показати мапу
19:00–21:00
Церемонія нагородження 14-го КМФР (частина 2).

Грильова ресторація м'яса і справедливості

Показати мапу
21:30
Вечірка для тих, хто прагне м’яса і справедливості.