Мартон Єдлічка – голова Журі Interactive
Мартон Єдлічка (Márton Jedlicska), який цього року очолює роботу Інтерактивного журі Фестивалю – креативний директор Kirowski Isobar. При цьому він наймолодший креативний директор Угорщини.Свою кар'єру він почав у BBDO - ще підлітком. Після цього Мартон поїхав вчитися до Miami Ad School. Він працював у різних престижних агенціях усього світу - включаючи Duval Guillaume, Saatchi&Saatchi (Нью-Йорк) і Goodby, Silverstein & Partners (Сан-Франциско). Роботи Мартона мають нагороди багатьох фестивалів, у тому числі Нью-Йоркського і Канського фестивалів реклами, Mixx Awards, ADC, OneShow, а також багатьох регіональних фестивалів.
Змінивши 13 місць проживання, Мартон повернувся додому, у Будапешт, і попрощався із холостяцьким життям. Зараз він допомагає Kirowski Isobar стати найшанованішою агенцією країни і, як він каже, усієї Галактики.
Нещодавно у житті Мартона трапилися дві важливі події. По-перше, Kirowski Isobar отримало титул «Агентство року» на церемонії нагородження Hipnózis. А друга, не менш важлива подія – це народження сина Нандора.
Усім бажаючим подати роботи на КМФР Оргкомітет Фестивалю нагадує: дедлайн – 20 квітня 2013. На сайті вже йде прийом заявок на акредитацію. З питань участі пишіть в Оргкомітет: festival@adcoalition.org.ua (Катерина Губренко), project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгірська) або дзвоніть +38 (044) 490 90 30.