A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-11-01. Застрахован! | Был уверен?

АгенствоЛивингстон
Творчий керівникЛеван Лепсверидзе
Автор ідеїЛеван Лепсверидзе
ПродуктСтрахование
ОписProblem:
Insurance sector in Georgia is underdeveloped at the very least – there is no culture, habits or state obligation that will make a person get insured and secure his future. We are a country of optimists and our expectations for misfortunes or accidents are extremely low. The consequences often are damaging though – especially financially.

Challenge:
Our challenge is to persuade these people that it’s not our attitudes or bright expectations that define future. We ask them: Can you really be sure in your future? We say – YES if you are insured, because it makes all the difference.

Idea:
As Facebook represents the most popular social media in Georgia, we chose it as a communication medium. To illustrate our idea more effectively we showcase the contrast between insured and alternative reality, that can trigger emotional response and highlight the sense of security and stability that comes along with having insurance. We show very same moments expressed by special objects, that all of us take for granted as it is, never thinking how they would look like if an accident happened.
Склад творчої групиЛаша Симонишвили - Дизайнер
Нини Лазаришвили - Иллюстратор