A. РЕКЛАМНЫЙ РОЛИК
A-1. Продукты питания
A-2. Напитки безалкогольные
A-3. Напитки алкогольные и слабоалкогольные
A-4. Товары и услуги для дома
A-5. Оборудование и техника для дома
A-6. Аудио- и видео оборудование, электроника, офисное оборудование
A-7. Здоровье и красота
A-8. Мода и другие потребительские товары
A-9. Транспортные средства и услуги, автосервис
A-10. Туризм и путешествия, развлечения, культура и спорт
A-11. Потребительские услуги и розничные продажи
A-12. Средства и услуги связи
A-13. Банковские, финансовые и страховые услуги, строительство и продажа недвижимости
A-14. Реклама рекламных агентств и средств массовой информации
A-15. Корпоративная имиджевая реклама
A-16. Социальная реклама и благотворительность
A-17. Интернет-видео
A-18. Корпоративный фильм
A-19. Промо-ролики ТВ-передач и фильмов, эфирные заставки и анонсы
A-20. Рекламные ролики для цифровых мониторов наружной и внутренней рекламы, мобильных телефонов и т. д.
B. РЕКЛАМА В ПРЕССЕ
C. НАРУЖНАЯ РЕКЛАМА
D. РАДИО РЕКЛАМА
E. ВИДЕОМАСТЕРСТВО
F. ДИЗАЙН
G. ИНТЕРАКТИВНАЯ РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДИА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТЫ
J. ПРОЕКТЫ МАРКЕТИНГОВЫХ СЕРВИСОВ
K. РЕКЛАМНЫЕ КАМПАНИИ

F-11-01. Застрахован! | Был уверен?

АгентствоЛивингстон
Творческий руководительЛеван Лепсверидзе
Автор идеиЛеван Лепсверидзе
ПродуктСтрахование
ОписаниеProblem:
Insurance sector in Georgia is underdeveloped at the very least – there is no culture, habits or state obligation that will make a person get insured and secure his future. We are a country of optimists and our expectations for misfortunes or accidents are extremely low. The consequences often are damaging though – especially financially.

Challenge:
Our challenge is to persuade these people that it’s not our attitudes or bright expectations that define future. We ask them: Can you really be sure in your future? We say – YES if you are insured, because it makes all the difference.

Idea:
As Facebook represents the most popular social media in Georgia, we chose it as a communication medium. To illustrate our idea more effectively we showcase the contrast between insured and alternative reality, that can trigger emotional response and highlight the sense of security and stability that comes along with having insurance. We show very same moments expressed by special objects, that all of us take for granted as it is, never thinking how they would look like if an accident happened.
Состав творческой группыЛаша Симонишвили - Дизайнер
Нини Лазаришвили - Иллюстратор