A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-04-02. Движение «Чистые головы»

АгенствоISD Group
Творчий керівникВиктор Шкурба
Автор ідеї Иван Сияк
ПродуктШАМПУНЬ ПРОТИВ ПЕРХОТИ NIVEA
ОписСитуация:
При всем богатстве выбора шампуней от перхоти, реального выбора не было, масс-маркет производители используют в качестве действующего вещества цинк пиритион, достаточно эффективный, но вредящий внешнему виду волос компонент. Выбора не было, пока в лабораториях NIVEA не разработали иновационную формулу, состоящую из 3 компонентов, которые не только борются с перхотью и причинами ее возникновения, но и забоятся о внешнем виде волос. Как показать разницу в деталях не сравнивя продукты?

Решение:
История предвыборной гонки двух политических движений. Инноваторов и консертваторов. Прогрессивные технологии против устаревших методов. Мы не говорим, что плохо, а что хорошо. Мы рассказываем о том, что использовать счеты в компьютерный век не совсем логично.

Результаты:
5.5% рост продаж
178 702 уникальных посетителей
> 60 000 просмотров видео
> 4 500 лайков и шеров
Склад творчої групиХудожественный руководитель — Виктор Шкурба
Технический директор — Александр Савин
Дизайнер — Александр Ярошеня
Ведуший разработчик — Андрей Сергеев
Разработчик — Алексей Насиров
Копирайтер — Иван Сияк
Видеомонтаж — Егор Татаренко
Акаунт директор — Анна Кумаритова