A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-06-03. Аварийные места Москвы на «Яндекс.Карте»

АгенствоHungry Boys
Творчий керівникВлад Ситников
Автор ідеїВлад Ситников
ПродуктЁ-полис
ОписРеклама должна быть полезной!
Именно эта мысль преследовала наших креативщиков, когда рождался спецпроект для СК «Согласие», основанный на аварийной статистике Яндекс.Карт
Чем помочь автомобилисту в Москве, изнемогающему в пробках, ищущему любой повод для сокращения времени на дороге?
Впервые, самые аварийные места Москвы по данным Яндекс.Пробок стали содержанием нового проекта - специального рекламного слоя на Яндекс.Картах !





На основании статистики самых аварийных мест Москвы на карте расставлены брендированные метки, предупреждающие пользователей о потенциальной опасности. Автолюбители могут скорректировать и оптимизировать свой маршрут благодаря этому проекту.


На карте расставлены метки трёх цветов: красного, оранжевого и жёлтого. Они сообщают об уровне аварийной опасности.

Красные метки, например, имеют совершенно лютое название «Всегда аварии».
Склад творчої групиКоманда
Креатив — Влад Ситников
Дизайнер — Хамза Кадыров
Аккаунт-менеджер — Любовь Чубатая