A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-06-20. AXE vs. NMD (инфографика)

АгенствоEscape Digital Marketing Group
Творчий керівникЛеша Новиков
Автор ідеїEscape Digital Marketing Group
ПродуктAXE дезодорант
ОписAXE vs. NMD, анимированная инфографика

Вечная проблема молодых парней – куда приводить девушек. Дома родители, а в общаге целая куча соседей, которые не дадут побыть с НЕЙ наедине. Но для бренда Акс проблем с девушками не существует!

Эта рекламная кампания о том, как бренд АКС помог парням решить главный вопрос их личной жизни – «где?», организовав клуб «НемА Де», участниками которого автоматически становились все молодые симпатичные парни, которым «негде».

Кампания проходила в два этапа:
- Тобі нема де? (тизер);
- Клуб AXE N.M.D.

Главной задачей тизерного этапа было привлечение внимания к проекту и актуализирование проблемы. Для этого были использованы следующие инструменты:
- принт (в наиболее аффинитивных каналах);
- баннерная реклама;
- сайт-заглушка;
- группа NMD в соц.сетях.

Баннерная кампания и сообщества в соц.сетях проекта вели на сайт тизерного этапа. Главная страница сайта – анимированная инфографика, на которой мы наглядно и в интересной форме показали, для чего нужен «Клуб NMD».
Склад творчої групиЛеша Новиков – Креативный директор
Алексей Кондаков – Арт-директор
Анна Лаунец – Старший копирайтер
Александр Ничипорчук – дизайнер
Елизавета Внукова – дизайнер
Антон Пустовой – копирайтер
Дарья Нагорная – Директор отдела разработки
Дарья Сенкевич-Давидец – Директор по работе с клиентами
Оксана Овсянникова – Менеджер проекта