A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

H-02-03. COW MARKETING

АгенствоRed Pepper
Творчий керівникDanil Golovanov
Автор ідеїDanil Golovanov
ПродуктСтейк-бар Жадина-Говядина
ОписДля небольшого стейк-бара в спальном районе Екатеринбурга мы разместили один единственный билборд и привязали к нему настоящую корову.


После наружной рекламы мы разместили принт в прессе с месседжем:
НЕ ВОЛНУЙСТЕСЬ! В НАШИХ СТЕЙКАХ МЫ ИСПОЛЬЗУЕМ ТОЛЬКО 100% КАЧЕСТВЕННОЕ АРГЕНТИНСКОЕ МЯСО.


Нестандартный ход послужил отличным PR-поводом и инициировал большое количество бесплатных медиа, превышающих стоимость рекламной кампании в 3,5 раза.
РЕЗУЛЬТАТЫ:
более 250 000 активных контактов
более 30 бесплатных публикаций
рост трафика ресторана на 17%.
Склад творчої групиNikita Harisov, Creative Director
Irina Korotich, Art Director
Ivan Sosnin, Copywriter
Evgeny Harchenko, Video production
Olga Burlakova, Event director