A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

LM-K-01-01. Allow yourself more!

АгенствоDDB Latvia
Творчий керівникUna Rozenbauma, DDB Latvia Creative director
Автор ідеїUna Rozenbauma, DDB Latvia Creative director
ПродуктMobile prepaid card "OKarte"
ОписOKarte actually did what people only talked about - we snowboarded down the National Library’s roof. It started as a four-second eyewitness video, and grew into the hottest headline in social media and news services. A couple of days later TV clips showed that OKarte had done it, and the campaign continued by making a video and facebook game, so everyone could experience a virtual ride down the library roof. 80% of Latvia’s population knew of the brave OKarte deed.
Склад творчої групиCreative director: Una Rozenbauma
Account director: Annija Me?gaile
Account manager: Ance Kr?mi?a
Strategic planner: Artis Krilovs
Art director: Dmitrijs Pavlovs
Copywriter: Marta Kukar?ne