A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

K-02-04. Дети с ДЦП такие же дети

АгенствоТВИГА
Творчий керівникАнна Гладкова
Автор ідеїГрант Абовян, Дмитрий Чигирин
Продукт"Добросердие" - благотворительный фонд
ОписОписание идеи: дети, больные ДЦП, зачастую сталкиваются с брезгливым отношением к себе. Их считают полностью неполноценными, которых в лучшем случае стоит обходить стороной. Это связано с тем, что люди не до конца понимают, что такое ДЦП, и как много жизни, сердца, силы духа и возможностей может быть у носителей этого заболевания. Для того, чтобы начать менять отношение окружающих мы сделали серию макетов, в которых на детей с ДЦП можно посмотреть по разному.
Склад творчої групиАнна Гладкова - креативный директор, Грант Абовян - арт-директор, Дмитрий Чигирин - копирайтер, Варвара Черняева - дизайнер
Вид медіаoutdoor