A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

K-02-23. Hard working. Good beering

АгенствоКинограф
Творчий керівникВиталий Кокошко
Автор ідеїКинограф
Продуктпаб Beer Point
ОписЗадача.
Привлечь новых клиентов, повысить лояльность существующих.
Проблема. У паба нет явных отличительных особенностей – ни живой музыки, ни эксклюзивного пива, ни особенной кухни. Только приятный интерьер и хорошее пиво.
Целевая аудитория. Паб расположен в деловом центре города, где много офисных зданий. Основная аудитория паба – это, так называемый, офисный планктон.
Инсайт.
Как же хорошо после тяжелого трудового дня пропустить бокальчик-другой в пабе BeerPoint!
Идея.
Каждый день обычному офисному клерку приходится прыгать в огонь, сражаться с монстрами и даже рубить головы. Такие герои действительно заслуживают бокал вкусного холодного пива.
Слоган. «Брендинг, брифинг, тим-билдинг, митинг, ко-воркинг» – этот язык понятен нашей аудитории, поэтому мы решили сделать слоган на английском языке с использованием неологизма от слова beer. Hardworking – goodbeering!
Размещение. Точечное размещение наружной рекламы на близлежащих с пабом улицах и станции метро.
Склад творчої групиСтратег: Виктория Макарова
Арт-директор: Лилия Черная
Копирайтер: Андрей Латанский, Олег Киселица
Дизайнер: Дмитрий Смирный
Продюсер: Юлия Павлюк
Фотограф: Владислав Якименко
Пост-продакшн: Елена Бурковская
Вид медіаoutdoor