A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

A-01-07. Смотри книгу

АгенствоТорговая марка "Яготинское для детей"
Творчий керівникВладимир Веселов
Автор ідеїUkrainian Television Company
ПродуктДетское молочное питание
ОписТворческий тандем – новый бренд детского молочного питания ТМ «Яготинське для дітей» и продакшн-студия TV-UA.ORG - успешно реализовали масштабный проект, показав уникальность нового продукта для малышей в искреннем, добром, ярком и увлекательном рекламном видеоролике.
При разработке рекламной стратегии компания стремилась избежать стандартов, свойственных продвижению детских брендов.
Одной из основных задач было представить рациональные аргументы, используя эмоциональный подход. Это удалось сделать за счет подбора правильных составляющих:
- уникальной объемной книги, изготовленной вручную по технологии Pop-up;
- задорного детского голоса;
- музыки, передающей атмосферу детского утренника.
Яркие иллюстрации книги, жизнерадостная палитра музыки и детских голосов дарят ощущение настоящего праздника от продукции «Яготинское для детей»!
Склад творчої групи"Яготинское для детей":
Маркетинг директор – Ирина Чиркова
Координатор арт-проектов – Василий Юшин
Бренд-менеджер – Евгения Плясова

Ukrainian Television Company:
Режиссер - Владимир Веселов
Руководитель сценарной группы - Виктория Полищук
Оператор - Александр Андрияшин
Художник - Екатерина Самборская
Генеральный продюсер - Александр Веселов
Линейный продюсер - Екатерина Попова
Руководитель отдела пост-продакшна - Александр Черкасский
Композитор - Александр Гриценко