A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

B-08-01. Дракула / Дракула

АгенствоBrand On
Творчий керівникБорис Александров / Борис Александров
Автор ідеїДмитрий Панасюк / Дмитро Панасюк
ПродуктВечер распродаж (мероприятие) / Вечір розпродажів (захід)
ОписСуть проекта «Ночь любителей скидок»: 9 февраля с 18:00 до 23:00 в Одессе, на отрезке улицы Екатерининской (от площади Екатерининской до перекрестка ул. Греческой), был объявлен всеобщий вечер распродаж. Цель данного мероприятия — объединение усилий бутиков ради привлечения большого потока покупателей.
Принт представляет собой изображение самого знаменитого ночного персонажа — графа Дракулы. По сюжету проекта, Дракула предстает участником акции ночной распродажи вещей в качестве самого ординарного покупателя. Он примеряет новенький костюм и, как и многие современные покупатели, фотографирует себя в зеркале для Instagram. / Суть проекту «Ніч любителів знижок»: 9 лютого з 18:00 до 23:00 в Одесі, на відрізку вулиці Катерининської (від площі Катерининської до перехрестя вул. Грецької), був оголошений загальний вечір розпродажу. Мета даного заходу — об'єднання зусиль бутіків заради залучення великого потоку покупців.
Принт являє собою зображення найвiдомiшого нічного персонажу — графа Дракули. За сюжетом проекту, Дракула постає учасником акції нічного розпродажу речей в якості найординарнiшого покупця. Він приміряє новенький костюм і, як і багато сучасних покупців, фотографує себе в дзеркалі для Instagram.
Склад творчої групиАлександров Борис Борисович, арт-директор / Александров Борис Борисович, арт-директор
Панасюк Дмитрий Юрьевич, копирайтер / Панасюк Дмитро Юрійович, копірайтер
Дроздовская Екатерина Сергеевна, дизайнер / Дроздовська Катерина Сергіївна, дизайнер
Пархисенко Елена Валериевна, дизайнер / Пархісенко Олена Валеріївна, дизайнер
Шевченко Александр Анатольевич, фотограф / Шевченко Олександр Анатолійович, фотограф
Панфилов Павел Михайлович, аккаунт-менеджер / Панфілов Павло Михайлович, аккаунт-менеджер