A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

B-16-04. Еду не пропьешь!

АгенствоТабаско
Творчий керівникАлександр Смирнов
Автор ідеїНаталья Телицына, Алена Крапивка
ПродуктСбор продуктов в супермаркетах для благотворительной столовой, которая кормит бездомных и малоимущих
ОписБлаготворительный Фонд "Социальное партнерство" - крупнейшая в Украине общественная организация, которая помогает бездомным и малоимущим. Одно из направлений деятельности Фонда - это благотворительный сбор продуктов в супермаркетах, которые потом направляются в столовую, где бесплатное питание получают 1500 бездомных и малоимущих в день. У многих людей срабатывает стереотип, что помогая деньгами бездомным мы только больше стимулируем их пить и вести бродячий образ жизни. Акция Фонда - это возможность гарантировано помочь бездомным и малоимущим. Слоган принта: "Еду не пропьешь! Купи еду - помоги бездомному!". В Украине соленый огурец - это один из самых популярных видов закуски к крепкому алкоголю (водке), а гречка - самый дешевый, полезный и распространенный продукт питания.
Склад творчої групиКреативный директор - Александр Смирнов
Ассоциативный креативный директор - Валентин Минчук
Арт-директор - Наталья Телицына
Дизайнеры - Сергей Запара и Андрей Живов
Копирайтер - Елена Крапивка
ДТП-подготовка - Юрий Матвиенко
Эккаунт-менеджер - Вероника Величко