A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

C-13-10. Архитекторы

АгенствоBrandson branding agency
Творчий керівникBrandson branding agency
Автор ідеїBrandson branding agency
СеріяРекламная кампания «СПб Реновация»
ПродуктНедвижимость
ОписНемногие из девелоперов, работающих в России, воплощают в жизнь архитектурные и градостроительные решения мирового уровня. Наш клиент – компания «СПб Реновация» - обладает этим преимуществом, приглашая участвовать в своих проектах архитектурные бюро из Лондона, Стокгольма и Парижа. Именно этот факт и послужил основой рекламного сообщения. Мы разработали имиджевую рекламную кампанию, лицом которой стали европейские архитекторы – проектировщики кварталов и одновременно послы бренда, которым предстоит донести суть своей миссии обычным горожанам и будущим покупателям.
Для рекламных модулей мы отобрали фотографии архитекторов и отрисовали их в уникальном визуальном стиле, созданном в графике и цветах компании «СПб Реновация». Основной посыл сконцентрирован в брендлайне «Создаются в Европе, строятся в Петербурге».
Склад творчої групиСтратегия: Елена Юферева, Виктория Брендель; Директор проекта: Виктория Брендель; Копирайтинг: Илья Бакулев, Григорий Храбров; Дизайн: Анна Шувалова; Ассистент: Симона Мулькова