A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

D-01-02. Самый зевающий ролик

АгенствоTDI Group
Творчий керівникСергей Филазапович
Автор ідеїTDI Group
ПродуктКофе Nescafe Classic
Опис
Идея: По утрам, когда мы не можем проснуться, мы долго зеваем. В данном ролике мы использовали тот факт, что зевание заразительно (когда кто-то зевает, ты тоже начинаешь зевать). Таким образом, мы создали зевающий радиоролик, который непосредственно вовлекал потребителей в коммуникацию «Nescafe Classic – проснись для жизни». Ролик размещался в утреннем эфире.

Предисловие: Уважаемые члены жюри. По утрам, когда мы не можем проснуться, мы долго зеваем. В данном ролике мы использовали тот факт, что зевание заразительно: когда кто-то зевает, ты тоже начинаешь зевать. Таким образом, мы создали интерактивный радиоролик, который вовлекает радиослушателей в коммуникацию: «Проснись для жизни» c Nescafe Classic.
Ролик размещался в утреннем радиоэфире.

Текст аудиоролика:
Утренний эфир продолжается. Я приветствую вас – миллионы белорусов, пытающихся просну… (зевает), пытающихся проснуться этим (зевает). Прошу прощения - пытающихся проснуться этим утром!
Эй! Хватит зевать! Проснись для жизни с миллионами за чашкой Nescafe Classic!
Nescafe Classic – проснись для жизни!
Склад творчої групиСергей Филазапович - Творческий директор