A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-03. Баранжар

АгенствоKIAN branding agency
Творчий керівникКирилл Константинов
Автор ідеїКирилл Константинов
ПродуктЧайхана Баранжар
ОписЧайхана традиционно являлась центром жизни любого восточного города, местом, где люди собирались, чтобы обсудить последние новости и пообщаться с друзьями. Над созданием ретейл - бренда чайханы Баранжар несколько месяцев работала большая креативная команда, в которую вошли ведущие маркетологи, архитекторы, художники и дизайнеры агентства KIAN. Командой было проведено настоящее культурологическое исследование, результатом которого стал литературный перевод аутентичной восточной чайханы в новый формат, близкий и понятный современному европейцу.

Агентством KIAN было разработано не только название и позиционирование нового заведения, но проработано комплексное визуальное решение, начиная от интерьера чайханы, аппетитного и дружественного меню и заканчивая комплектом рекламных материалов и удобным сайтом доставки arba.baranjar.ru

Весь комплекс идей обрел свое выражение в теплой и дружелюбной айдентике, которая гармонично сочетает в себе богатство цветов, собранных в фирменные паттерны, обилие ручной графики, «теплые» текстуры и фактуры натуральных материалов.
Склад творчої групиИгорь Кривоногов, арт-директор