A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-02. CAC

АгенствоKIAN branding agency
Творчий керівникКирилл Константинов
Автор ідеїКирилл Константинов
ПродуктConcept Art Confession Group
ОписConcept Art Confession Group – амбициозное российское архитектурное бюро. Отличительной чертой CAC является проектное мышление. Авторы не просто создают отдельно взятые объекты, а разрабатывают единую концепцию, не боясь экспериментировать с различными техниками и методами, искать новые оригинальные художественные формы, способы воздействия и сюжеты.

Опираясь на творческий подход и профессионализм архитектурного бюро CAC, командой агентства KIAN была разработана и лаконично сформулирована сущность бренда «open architecture», которая в последствие получила развитие в графическом языке.

В основу разработанной айдентики лег прием открытой типографики, призывающий человека домыслить заложенную идею, тем самым вовлекая его в коммуникацию с брендом и транслируя идею творческого подхода и открытого сознания. Для визуального ряда было предложено решение с использованием «диптихов», объединяющих в себе архитектурный объект и яркую эмоциональную составляющую, которая поясняет и раскрывает его суть.
Склад творчої групиАндрей Калашников, арт-директор