A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-01-09. Port Ole!

АгенствоONY
Творчий керівникСерёжин Сергей
Автор ідеїЛюбимов Роман
ПродуктМолодежный курорт на побережье Азовского Моря
ОписPort Ole! - это уникальный проект для России, задающий новый стандарт молодёжного отдыха.
Это клубный курорт на побережье Азовского Моря, где всегда жарко, всегда шумно, всегда весело. Курорт рассчитан на самую широкую аудиторию, от любителей рок-музыки и экстримальных спортсменов, до фанатов киберспорта и йоги.
Проанализировав предпочтения различных целевых групп, мы поняли, что айдентика не может быть построена на основе одной единой стилистики. Она должна быть динамичной и актуальной для каждого.
Концепция строится на визуализации образа восклицательного знака, состоящего из многочисленных комбинаций двух фотографических изображений, и названия, написанного в вертикаль.
Уникальность логотипа заключается в его безграничной вариативности. Для образования нового логотипа нужно всего лишь подобрать близкие аудитории образы, и заключить их в форму восклицательного знака.
Склад творчої групиАрт-директор: Орлов Максим
Креативный директор: Серёжин Сергей
Дизайнер: Любимов Роман