A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-02-12. Их носили на руках. Календарь компании Ювелирторг

АгенствоСтудия графического дизайна DEZA
Творчий керівникAlexander Suvorov
Автор ідеїДанил Ярцев, Михаил Раков
ПродуктЮвелирторг
ОписКольцо – не только самое популярное ювелирное изделие, но и основной образ логотипа компании. Поэтому оно и стало отправной точкой всей концепции. Однако сама идея пришла, когда мы выяснили, что одним из главных инструментов при создании колец является пальцемер. Это приспособление с множеством отверстий разного диаметра для измерения размера пальцев. Затем мы сделали подборку уже ушедших великих людей, у которых были завораживающие истории, связанные с кольцом. И выполнили их образы в технике, основой для которой послужил пальцемер. Также этими отверстиями сделан численник календаря. В итоге, мы соединили пальцемер, Великих людей и увлекательные истории их колец. А в конце объединили все это слоганом «Их носили на руках».
Склад творчої групиАрт-директор: Данил Ярцев
Дизайн: Данил Ярцев, Андрей Чигарев
Копирайт: Михаил Раков
Менеджеры производства: Наталья Ядрихинская
Менеджер проекта: Елена Паламарчук