A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-06-22. Яйца украинского диджитала

АгенствоEscape Digital Marketing Group
Творчий керівникЛеша Новиков
Автор ідеїEscape Digital Marketing Group
ПродуктUDAC
ОписЗадача: разработать идею обложки нового выпуска MMR. Номер посвящён лучшим украинским и западным диджитал-кейсам, представленным местными цифровыми агентствами – членами UDAC.
Решение: Яйца украинского диджитала.
Подход: Прямое значение слова «кейс» (англ. – case) – чемодан. Исконно советский чемодан – это авоська. Использовав авоську, мы не только обыграли рекламные кейсы, но и указали на то, что украинский рынок всё ещё немного в прошлом относительно рынка западного.
Яйца – это яйца, а также метафора, которая обозначает крутость. Яйца принято демонстрировать. На нашем макете яйца большие, что говорит об амбициях украинского диджитал-рынка.
Большие яйца в авоське – это сама суть номера: украинские агентства демонстрируют самые крутые свои и западные кейсы, тем самым демонстрируя собственные компетенцию и потенциал в диджитал-рекламе.
Так у кого же больше?
Склад творчої групиЛеша Новиков – Креативный директор
Миша Сёмин – Арт-директор
Лиза Внукова – Дизайнер
Анна Лаунец – Старший копирайтер
Павел Змей – Фотограф