Журі

Рекламних роликів і реклами у пресі

Folker Wrage


головний креативний директор, McCann Erickson Istanbul
Кар'єра Фолкера в рекламі почалася 20 років тому - у франкфуртському OgilvyOne. За десять років його роботи в команді, OgilvyOne заробило славу найкреативнішого директ-маркетингової агенції. Після десяти років ДМ і діджитал Фолкер став працювати з великими брендами мас-маркету в LeoBurnett Frankfurt - Marlboro, Levi's та іншими. Щоб отримати найбільш повний досвід у комунікаціях, він перейшов до Saatchi & Saatchi X, де став вивчати шоппер-маркетинг. У цей період Фолкер став членом німецького Art Directors Club, а також був запрошений у журі Каннських Львів 2007 року. Після цього Фолкер продовжив розвиватися як фахівець у команді Publicis - спочатку в Гамбурзі, потім у Цюріху (Швейцарія). І в 2010 він нарешті знайшов свій дім у McCann - спершу в Цюріху, а зараз - у Стамбулі. Фолкер - досвідчений член журі рекламних фестивалів світового рівня. Він судив Канських Левів, оцінював роботи Art Directors Club, Нью-Йоркського фестивалю реклами, John Caples Awards і Golden Drum. Протягом останніх 15 років Фолкер викладає і проводить семінари. У його викладацькому активі - Університет спільної освіти в Равенсбургу, Університет прикладних наук (Вісбаден), Texterschmiede (Гамбург). Крім того, Фолкер і сам ніколи не припиняє вчитися. Так, влітку цього року він закінчить навчання за програмою EMBA у Берлінській школі креативного лідерства.
Повернутися