Журі

Маркетингових сервісів

Аліна Фролова


голова Правління МАМІ, генеральний директор агентства інтегрованих маркетингових комунікацій RAM 360 (Україна)
Має диплом Київського інституту міжнародних відносин КНУ ім. Т.Г. Шевченка за фахом «Міжнародні відносини», спеціалізація «Геополітика». Досвід роботи в області інноваційного і споживчого маркетингу - 15 років. Працювала в таких компаніях, як Міжнародний фонд «Відродження» (фонд Сороса в Україні), компанія «Сумітомо Корпорейшн», Холдинг ТРК «Інтер». Брала участь у створенні першого аутсорсингового контакт-центру в Україні (компанія «Beeper»), виступала консультантом зі створення і розвитку аутсорсингового Contact Center Utel та першого аутсорсингового Contact Center в Софії (Болгарія). З квітня 2005 року є генеральним директором рекламного агентства RAM 360. Під її керівництвом чисельність співробітників агентства виросла у 8 разів, було відкрито 4 нові напрямки бізнесу, розроблено та реалізовано більше 450 проектів і рекламних кампаній для Nokia, L'Oreal. Nestle, Nutricia, Bonduelle, JTI, Coca Cola, Danone, Оболонь, Intel, IMAX і багатьох інших міжнародних і українських компаній. Бере активну участь у розвитку ринку маркетингових сервісів. З грудня 2011 року є Головою Правління Міжнародної асоціації маркетингових ініціатив.
Повернутися