Журі
Преси
Ірина Рубіс
головний редактор Marketing Media Review, генеральний директор «Видавництва «Економіка»
Очолює MMR Ірина з грудня 2009 року. До цього була заступником головреда MMR і редактором блоку «Практика» «Інвестгазети». За 3 роки роботи над MMR, проект був трансформований у 5D media бренд, об'єднуючий динамічний mmr.ua, друковані міні-енциклопедіі на трендові маркетинг-теми Marketing Media Review, семінарсько-освітній напрямок, премію для кращих корпоративних маркетинг-команд країни X-Ray Marketing Awards і консалтингово- креативний проект MMRLab.
До приходу в журналістику Ірина працювала в маркетингу і PR на боці клієнта (девелопмент комерційної нерухомості і ритейл)
Історик і маркетолог за освітою, в даний момент Ірина закінчує навчання за програмою Executive MBA Шеффілдського університету. Спеціалізація - інновації у медіабізнесі.
Повернутися