Журі
Зовнішньої реклами, радіореклами та креативу в медіапроектах
Bechara Mouzannar
головний креативний директор, Leo Burnett MENA
Головним креативним директором Leo Burnett Middle East and North Africa Бешара був призначений в 2011 році. Під його керівництвом працюють 11 офісів в 10 країнах. У 2012 році Бешара увійшов до четвірки кращих креативних директорів світу за версією Big Won Report. Неодноразово судив на таких престижних фестивалях, як: Cannes Lions, Golden Drum, Cristal, LADC in Europe і Нью-Йоркський фестиваль.
Бешара Музаннар почав свою кар'єру в Паризькому агентстві Publicis Conseil в 1984 році. Потім кілька років працював режисером і зняв більше ста рекламних роликів. На початку 90-х Бешара був призначений Креативним директором Leo Burnett Beirut. Разом з командою він вкладав великі зусилля в розвиток нового підходу до створення ліванської реклами - людяного і самобутнього одночасно. Результатом його роботи стало визнання Leo Burnett Beirut одним з найтитулованіших агентств у світі.
У 2009 році Бешара отримав ступінь EMBA в Berlin School of Creative Leadership, де придбав нові знання в галузі використання нових каналів для створення інтегрованих ідей, а також розуміння того, як брендам краще залучати і розважати людей. У тому ж році кампанія «Khede Kasra», розроблена Leo Burnett Beirut для організації, що бореться за права жінок, завоювала золото в Каннах у категорії PR, отримала Гран-прі в категорії «зовнішня реклама» на Golden Drum і Гран-прі фестивалю Cristal de la Mena. У 2009 році Big Won Report назвав цю роботу кращою в категорії Медіа.
У 2012 році, за версією того ж Big Won Report, Leo Burnett Beirut увійшло в шістку найбільш креативних агентств світу. Також в 2012 році LeoBurnett MENA було названо «Мережею року» на фестивалях Dubai Lynx і MENA Cristal, і завоювало 7 Каннських левів. На початку цього року Leo Burnett Beirut вдруге поспіль стало «Агентством року» на MENA Cristal. У Leo Burnett MENA Бешара прищепив колективу культуру «щасливої незадоволеності», суть якої можна описати просто - ви хороші настільки, наскільки хороша ваша остання кампанія.
Повернутися