14-й КМФР оголошує склади журі конкурсів Interactive, Marketing Services Projects, Advertising Campaigns, а також Журі преси.
Оргкомітет КМФР представляє суддів, які будуть оцінювати проекти маркетингових сервісів, рекламні кампанії та роботи в конкурсі Interactive. Як завжди, в журі фестивалю - професіонали з країн Європи та колишнього СНД, чия думка вагомa, а досвід дозволяє об'єктивно оцінити роботу колег.
Інтерактивне журі 14-го КМФР:
- Мартон Едличка (Marton Jedlicska), креативний директор Kirowski Isobar (Угорщина) - голова журі
- Даріус Багджіунас (Darius Bagdžiūnas), співзасновник і директор мережі інтерактивних агентств www.gauminadesign.com (Литва)
- Марко Едфельт (Marco Edfelt), генеральний директор, партнер, Satumaa Ltd (Фінляндія)
- Катерина Базилевська, комерційний директор ВД Look At Media (Росія)
- Юрій Гладкий, директор GRAPEUkraine
- Дмитро Козлов, засновник DEFA (Росія)
- Олександр Кудрявцев, креативний директор BrandStudio (Росія)
Журі проектів маркетингових сервісів, сформований спільно з МАМІ, в цьому році буде працювати в такому складі:
Традиційно, оцінювати комунікації з позиції комплексного вирішення маркетингових завдань кампаній будуть як представники рекламного бізнесу - керівники агентств, так і маркетинг-директора великих клієнтів-рекламодавців.
На 14-му КМФР конкурс рекламних кампаній будуть судити:
- Карина Оганджанян, віце-президент комунікаційної групи TWIGA (Росія) - голова журі
- Юлія Гніломедова, начальник відділу маркетингових комунікацій, МТС (Білорусь)
- Віктор Ішков, керуючий директор Ogilvy & Mather Україна-Армен Мартиросян, президент медіахолдингу Антарес, президент Єреванського міжнародного фестивалю реклами і маркетингу (Вірменія)
- Лариса Пак, керуючий директор, Kaspi Bank, організатор конференції ідей - TEDxAlmaty (Казахстан)
- Світлана Шинкаренко, генеральний директор агентства інтегрованих маркетингових комунікацій Adventa Lowe (Україна)
В Журі преси, які вручать дві сковорідки КМФР - за кращий ролик і кращий принт - будуть працювати:
- Ірина Рубіс, головний редактор MarketingMediaReview, генеральний директор «Видавництва« Економіка »- голова журі
- Олексій Трубніков, керівник проекту www.sostav.ru
- Сергій Скороход, керівник ресурсу Marketing.by
- Остап Процик, директор інформаційних проектів ТРК "Люкс", радник мера Львова з питань медіа та промотування міста.
- Андрій Сидор, радник мера Львова з питань культури і туризму.
Нагадаємо, раніше вже були опубліковані прізвища членів PR-журі - так само, як і склади журі решти конкурсів КМФР.
Усім бажаючим подати роботи на КМФР Оргкомітет Фестивалю нагадує: дедлайн - 20 квітня 2013 року. На сайті вже йде прийом заявок на акредитацію. З питань участі пишіть в Оргкомітет: festival@adcoalition.org.ua (Катерина Губренко), project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська) або дзвоніть +38 (044) 490 90 30.