АБКР проведе День Брендингу в рамках 14-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
  Давні
 друзі і партнери КМФР - Асоціація брендінгових компаній Росії - 
вирішили не відставати від загальної лінії, яку задали організатори для 
семінарської програми фестивалю. Тому День Брендингу, який приймає КМФР вже уп'яте, пройде не в лекційному, а у дискусійному режимі. Дискусія обов'язково буде захоплюючою - автори програми назвали її «Бренд-ринг».
Давні
 друзі і партнери КМФР - Асоціація брендінгових компаній Росії - 
вирішили не відставати від загальної лінії, яку задали організатори для 
семінарської програми фестивалю. Тому День Брендингу, який приймає КМФР вже уп'яте, пройде не в лекційному, а у дискусійному режимі. Дискусія обов'язково буде захоплюючою - автори програми назвали її «Бренд-ринг».
Брендинг - універсальний ключ від усіх гаманців, стверджують фахівці АБКР. Як робити гроші на інсайт? Приходьте 23 травня о 13-30 у Зелену залу (на другому поверсі Палацу Мистецтв), і все дізнаєтеся самі. «Бренд-ринг» складатиметься із трьох раундів, або сесій. 
Перша сесія, присвячена ритейлу і емоційним торговельним просторам, триватиме півтори години. Чи є брендовані простори сильною конкурентною перевагою? Як
 правильно керувати емоціями в рітейл-брендінгу, розкажуть члени АБКР 
Олексій Андрєєв, президент брендингової компанії Depot WPF, Ілля 
Лазученков, керуючий партнер брендингової компанії Plenum Brand 
Consultancy, Олена Юферєва, генеральний директор брендингової компанії 
Brandson, і Леонід Фейгін, креативний директор брендингової компанії 
Direct Design Visual Branding (DDVB).
Друга сесія присвячена ринку FMCG і його ключовим проблемам. Тема дискусії: «Брендинг в умовах найвищої конкуренції. Еволюція обману: від commodity до фермерських продуктів». Чи
 може правильне позиціонування у кілька разів збільшити ціну на такі 
прості сировинні продукти, як хліб, крупи, яйця і молоко? Актуальні
 яскраві кейси і експертні думки представлять Олексій Андрєєв, Олександр
 Коваленко, арт-директор брендингової компанії DDVB, Святослав Мурунов, 
генеральний директор брендингової компанії «КБР.Брендінг», Бенжамін 
Бенімана, креативний директор брендингової компанії Clеver.
Третя сесія зацікавить фахівців, що працюють з клієнтами сфери HoReCa. «Брендинг у HoReCa. Через
 шлунок, постіль чи голову?» На це та інші питання відповідатимуть Денис
 Шлесберг, співзасновник і виконавчий креативний директор брендингової 
компанії«Артоніка», Святослав Мурунов, Андрій Іноземцев, виконавчий 
директор брендингової компанії FRONT: DESIGN, і Світлана Глушкова, 
директор проектів брендингової компанії CORUNA BRANDING.
Поспілкуватися з професіоналами з авангарду російського брендингу зможуть усі щасливі власники повних акредитацій, або day pass-ів на 23 травня. Для того, щоб не пропустити цю подію, реєструйтеся на сайті kiaf.com.ua і оформляйте акредитацію. Якщо у вас виникають питання - пишіть на project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська), або телефонуйте до Оргкомітету: +38 044 490 90 30. Дедлайн для онлайн-акредитації - 10 травня, покваптеся!
 
								


 
								 
								


















































