• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
Львівський Палац Мистецтв, вул. Коперника, 17

23-25 травня, Львів

14
КМФР14
Київський
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
  • Новини
  • Переможці
  • Каталог робіт
  • Участь
  • Конкурси
  • Програма
  • Журі
  • JUST LVIV IT!
  • Дирекція
  • Архів
  • Спеціальна програма
    • Спеціальний проект
    • Щасливі долоні
Пивний партнер
Інноваційний партнер
Рекламна концепція фестивалю
banda
Дизайн та розробка сайту
isd group

АБКР проведе День Брендингу в рамках 14-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

 Давні друзі і партнери КМФР - Асоціація брендінгових компаній Росії - вирішили не відставати від загальної лінії, яку задали організатори для семінарської програми фестивалю. Тому День Брендингу, який приймає КМФР вже уп'яте, пройде не в лекційному, а у дискусійному режимі. Дискусія обов'язково буде захоплюючою - автори програми назвали її «Бренд-ринг».

Брендинг - універсальний ключ від усіх гаманців, стверджують фахівці АБКР. Як робити гроші на інсайт? Приходьте 23 травня о 13-30 у Зелену залу (на другому поверсі Палацу Мистецтв), і все дізнаєтеся самі. «Бренд-ринг» складатиметься із трьох раундів, або сесій.

Перша сесія, присвячена ритейлу і емоційним торговельним просторам, триватиме півтори години. Чи є брендовані простори сильною конкурентною перевагою? Як правильно керувати емоціями в рітейл-брендінгу, розкажуть члени АБКР Олексій Андрєєв, президент брендингової компанії Depot WPF, Ілля Лазученков, керуючий партнер брендингової компанії Plenum Brand Consultancy, Олена Юферєва, генеральний директор брендингової компанії Brandson, і Леонід Фейгін, креативний директор брендингової компанії Direct Design Visual Branding (DDVB).

Друга сесія присвячена ринку FMCG і його ключовим проблемам. Тема дискусії: «Брендинг в умовах найвищої конкуренції. Еволюція обману: від commodity до фермерських продуктів». Чи може правильне позиціонування у кілька разів збільшити ціну на такі прості сировинні продукти, як хліб, крупи, яйця і молоко? Актуальні яскраві кейси і експертні думки представлять Олексій Андрєєв, Олександр Коваленко, арт-директор брендингової компанії DDVB, Святослав Мурунов, генеральний директор брендингової компанії «КБР.Брендінг», Бенжамін Бенімана, креативний директор брендингової компанії Clеver.

Третя сесія зацікавить фахівців, що працюють з клієнтами сфери HoReCa. «Брендинг у HoReCa. Через шлунок, постіль чи голову?» На це та інші питання відповідатимуть Денис Шлесберг, співзасновник і виконавчий креативний директор брендингової компанії«Артоніка», Святослав Мурунов, Андрій Іноземцев, виконавчий директор брендингової компанії FRONT: DESIGN, і Світлана Глушкова, директор проектів брендингової компанії CORUNA BRANDING.

Поспілкуватися з професіоналами з авангарду російського брендингу зможуть усі щасливі власники повних акредитацій, або day pass-ів на 23 травня. Для того, щоб не пропустити цю подію, реєструйтеся на сайті kiaf.com.ua і оформляйте акредитацію. Якщо у вас виникають питання - пишіть на project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська), або телефонуйте до Оргкомітету: +38 044 490 90 30. Дедлайн для онлайн-акредитації - 10 травня, покваптеся!


← Повернутися до новин


Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.adcoalition.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Губренко, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Альона Мишуренко, Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
Контакти із ЗМІ
Олександра Кочубей