Deadline подання робіт на 14-й КМФР переноситься на 26 квітня
Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, враховуючи численні прохання тих, хто не встиг зареєструватися та завантажити конкурсні роботи, продовжує термін їх подання на 1 тиждень. Deadline для бажаючих взяти участь у 14-му КМФР переноситься на 26 квітня. У цей день всі роботи повинні бути розміщені на сайті, а рахунки оплачені. Покваптеся, адже наближаються травневі свята, під час яких журі КМФР починає працювати.А тих, хто хоче відвідати Фестиваль, поспілкуватися з колегами і отримати максимум користі від фестивальної семінарської програми, повідомляємо: поспішайте зареєструватися на сайті kiaf.com.ua до 10 травня, і оплатити участь до 15 травня! Вас чекають три незабутні дні, які ви проведете в атмосфері стародавнього Львова. А завдяки Фестивалю і різноплановим заходам, які підготував для вас Оргкомітет, ви дізнаєтеся, що це місто може бути дуже різним.
Цього року вперше відбудеться Кубок КМФР з футболу. Учасники мають унікальну можливість пограти на газоні «Арени Львів», нового стадіону європейського класу. Бажаючі ще можуть подати заявку на участь, але визначитися потрібно вже сьогодні.
Крім того, на вас чекає і незвичайна семінарська програма - у режимі Q&A, адже усі виступи доповідачів Оргкомітет оголошує інтерактивними. Доповіді від голів журі (Фолкер Враге з McCann Erickson Istanbul, Бешара Музаннар з Leo Burnett MENA), хіти Ночі рекламожерів, обговорення останніх трендів у digital, медіа-плануванні, брендінгу - ці три дні забезпечать вам заряд креативної енергії на весь рік.
Учасники КМФР зможуть також відвідати унікальну виставку сучасного мистецтва «Творчість рекламістів» під егідою групи StarLightMedia.
З питань акредитації пишіть на project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська), з питань оформлення заявок - на festival@adcoalition.org.ua (Катерина Губренко), або телефонуйте до Оргкомітету: +38 044 490 90 30.
До зустрічі у Львові!