A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-02-01. Mиллион аплодисментов для Латвийских олимпийцев

АгенствоPolis, Gromuls & Svagers
Творчий керівникRihards Gromuls
Автор ідеїJanis Polis
ПродуктЛатвийская Олимпийская сборная
ОписМикросайт latvijasveic.lv позволил поклонникам латвийской олимпийской сборной хвалить результаты спортсменов в Олимпийских играх 2012 года. Поклонники могли аплодировать прямо в микрофон своего компьютера, где уникальная программа yслышала каждый хлопок от аудио-каналa и добавилa его к общей сумме. Сайт также показал время прибытия медалистов в Рижском аэропорту, что би  фанаты могли бы встретиться с ними там. Всего за 3 дня 28 000 болельщиков из 62 стран аплодировали более 2,5 миллиона раз, что принесло более 15 000 упоминаний в социальных сетях. 3000 человек пришли приветствовать команду в аэропорту. Специальные плакаты с kолличесто аплодисментов были разработаны и представлены медалистов. Проект был сделан командой из 3 человек всего за 1 ночь и был запущен с одного твитaбез рекламного бюджета.
Склад творчої групиIndulis Svagers - Griezis, программист
Janis Polis, копирайтер
Rihards Gromuls, дизайнер