A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

G-02-02. Blind

АгенствоHungry Boys
Творчий керівникВлад Ситников
Автор ідеїВлад Ситников
Продукт Благотворительный фонд Анны Чапман поддержки слепых детей "Право на улыбку"
ОписСлепой сайт, который позволит любому пользователю почувствовать себя
посреди агрессивной городской среды. Ужаснуться. Предложить как
изменить мир на этом же сайте.

Самая главная проблема - как обеспечить эмоциональное погружение
пользователя в мир слепого мальчика. Решением стало - построение 3D
мира и тактильное взаимодействия человека через вебкамеру. Таким
образом получилось передать максимально глубокое сопряжение с проектом
и сложностью существования слепых людей на улице.
Склад творчої групиКреативный директор: Влад Ситников 
Креатор: Дарья Мингалиева (ех) 
Арт директор: Алексей Николаев 
Продюсер: Надежда Голубцова 
Дизайнер: Хамза Кадыров 
Копирайт: Наталья Варгулева