A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

H-02-05. Windows 8 – нестандартное брендирование в торговых центрах

АгенствоUM Russia
Творчий керівникРоман Карпенко - Microsoft, менеджер по маркетинговым коммуникациям
Автор ідеїUM
ПродуктWindows 8
ОписКомпания Microsoft запустила абсолютно новую операционную систему Windows 8, а вместе с ней новое поколение ПК
Основной задачей рекламной кампании было построение знания о продукте и увеличение доли людей, желающих приобрести компьютер с новой ОС
Проблема состояла в том, что в этом году власти запретили все большие форматы в наружной рекламе в Москве и было необходимо найти другие альтернативные размещения с большим охватом, нестандартные, впечатляющие, которые должны быть около магазинов, где осуществляются розничные продажи ПК с Windows 8
Период с декабря по январь является так называемым «сезоном подарков» в России, когда люди толпами ходят по торговым центрам в поисках подарков родным и близким
Идея: нестандартные большие форматы брендирования в крупнейших торговых центрах в Москве
Склад творчої групиРоман Карпенко - Microsoft, менеджер по маркетинговым коммуникациям
Ксения Кошкина - Microsoft, менеджер продукта
Мария Мелкова - Microsoft, менеджер продукта
Андрей Молоденко - UM, руководитель группы планирования
Галина Аникина - UM, директор отдела планирования