A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

J-02-01. Мотоциклисты

АгенствоТВИГА
Творчий керівникМихаил Елагин
Автор ідеїГрант Абовян, Дмитрий Чигирин
ПродуктДом.ру - интернет-провайдер
ОписСитуация
Дом.Ру – это интернет-провайдер, который вышел на региональные рынки России со скоростью интернета, значительно превышающей предложения конкурентов

Задача. Привлечь внимание к бренду и донести сообщение о скоростном широкополосном интернете с высокой пропускной способностью.

Идея. На примере городских пробок наглядно продемонстрировать преимущества скоростного интернета Дом.Ру, с которым вы проберетесь сквозь любые заторы

Решение. На улицы 36 городов России выехали мотоциклисты Дом.ru, чья скорость передвижения выгодно выделялась на фоне обычных городских пробок

Результаты. Акция привлекла внимание жителей , стала очень заметной. Каждый день люди выкладывали в сети множество фотографий с нашими мотоциклистами. В итоге мы четко закрепили за Дом.Ру имидж сверхскоростного интернета, которым уже пользуются сотни тысяч людей по всей России. Рост продаж в городах, принимавших участие в акции, составил 11%.
Склад творчої групиМихаил Елагин - креативный директор, Грант Абовян - арт-директор, Дмитрий Чигирин - копирайтер