A. РЕКЛАМНИЙ РОЛИК
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. РЕКЛАМА В ПРЕСІ
C. ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА
D. РАДІО РЕКЛАМА
E. ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ
F. ДИЗАЙН
G. ІНТЕРАКТИВНА РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДІА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТИ
J. ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ
K. РЕКЛАМНІ КОМПАНІЇ

F-08-30. Разработка контейнера для суши "Доставка из Японии"

АгенствоTDI Group
Творчий керівникВиталий Семененко
Автор ідеїTDI Group
ПродуктДоставка суши "Prosushi"
ОписИдея
В аэропорту после взвешивания багажа на него наклеивают чеки, в которых указываются пункты отправления-прибытия, а также специальные отметки о содержимом багажа. Мы решили использовать данную стилистику и перенести ее на пластиковые боксы, в которых суши обычно доставляются клиенту. Мы разработали оригинальную этикетку, сделанную в виде багажного чека. Данные чеки мы крепили на существующие упаковки, используемые службой доставки «PROSUSHI». Таким образом, создавалось впечатление, что суши прибыли к клиенту прямо из Японии. На данных чеках указывались время приготовления заказа, адрес доставки, а также информация о том, что суши приготовлены из самых свежих продуктов. Функциональным преимуществом данной ленты является скрепление двух частей стандартной пластиковой упаковки между собой, что позволяет доставить продукт в его первозданном виде.
Склад творчої групиВиталий Семененко - Креативный директор
Александр Мыцких - Арт директор
Владимир Федоров - Дизайнер