Журі

Маркетингових сервісів

Роман Бездудний


Маркетинг менеджер, Tetra Pak (Росія)
За свою 12 річну кар'єру Роман очолював команди і бізнес підрозділи як у сегменті B2B, так і в B2C. У нього за плечима досвід роботи як у великих транснаціональних структурах, таких як Gillette, Pepsi, Cadbury, Tetra Pak, так і у значно більш дрібних бізнесах. Завдяки цьому Роману вдається поєднувати прийоми партизанського маркетингу із класичними підходами. Він вміє запускати бізнес «з нуля», і кілька разів успішно змінював тренд стагнуючих брендів. Останні п'ять років Роман управляє бізнесом на декількох ринках. «Упевнений, що справжній бренд менеджер повинен черпати свої знання про споживача, насамперед з «поля». Він має розвивати свої навички розвитку бізнесу і роботи в крос-функціональному середовищі. Від цього набагато більше користі для бізнесу, ніж від читання досліджень в офісі », - вважає Роман Бездудний.
Повернутися