Журі

Зовнішньої реклами, радіореклами та креативу в медіапроектах

Максим Пономарьов


СЕО, партнер, Friends Moscow
У рекламу потрапив у 2004 році, ставши одним із 20 стажерів агентства McCann Erickson Russia. У підсумку опинився у числі п'ятьох щасливчиків, яких взяли у штат. Протягом двох наступних років працював на позиції молодшого копірайтера виключно з брендом "Мегафон", а потім, втомившись від тарифів, розмов і зеленого кольору, в 2006 році перейшов до BBDO Russia. У цьому агентстві за кілька років Максим встиг попрацювати із глобальними брендами (Gillette, Pepsi, Lays, Mercedes-Benz), з цікавими локальними клієнтами (Redds, Інмарко, Екзо, Золотий стандарт), з декількома арт-директорами і двома креативними директорами: Міхаєм Колібаном і Костею Шиповим. З 2006 по 2011 отримував нагороди як на студентських фестивалях (Young Creators, Freshblood), так і на дорослих (ADCR, Red Apple, КМФР, Ідея, Golden Hammer, Golden Drum). Один з переможців першого випуску Wordshop BBDO, володар гран-прі Golden Hammer і шорт-листа Cannes Lions. Двічі входив до ТОП-20 найбільш нагороджуваних креативників Росії (2008, 2010) за версією www.adme.ru У 2010 Максим разом із колегами створив свою компанію Boroda Project, яка зараз працює над власними проектами, а в 2012 на базі компанії відкрилося агентство Friends Moscow. Серед клієнтів агентства є як великі і відомі бренди (Martini, Honda, Harley Davidson), так і локальні проекти для російських клієнтів (Pompeya, WOW, UpJet, Addventures, Mail.ru). Агентство вже встигло вистрілити на фестивалях, взявши на останньому Red Apple 4 золотих нагороди за проект для Martini - Takemehomemachine. Максим Пономарьов обожнює спілкуватися з молодими і талановитими, тому часто виступає в якості лектора і члена журі на різних фестивалях (ПОРА, Медіа-клас, Wordshop). Разом з колегами по агентству створив курси MADS, випускники яких вже виграли кілька фестивалів і працюють у відомих російських агентствах (McCann, Instinct, Slava). Крім фанатичного ставлення до роботи, не менш фанатично ставиться до комп'ютерних ігор, і навіть збирався стати професійним кібер-спортсменом, але в результаті залишився просто любителем.
Повернутися