• RU
  • UA
  • EN
Реєстрація / Вхід
Львівський Палац Мистецтв, вул. Коперника, 17

23-25 травня, Львів

14
КМФР14
Київський
Міжнародний
Фестиваль
Реклами
  • Новини
  • Переможці
  • Каталог робіт
  • Участь
  • Конкурси
  • Програма
  • Журі
  • JUST LVIV IT!
  • Дирекція
  • Архів
  • Спеціальна програма
    • Спеціальний проект
    • Щасливі долоні
Пивний партнер
Інноваційний партнер
Рекламна концепція фестивалю
banda
Дизайн та розробка сайту
isd group

Бешара Музаннар – голова Журі зовнішньої реклами, радіореклами та креативу в медіапроектах

 

Бешара Музаннар (Bechara Mouzannar), головний креативний директор Leo Burnett MENA, став головою Журі зовнішньої реклами, радіореклами та креативу в медіапроектах Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. 

Головним креативним директором Leo Burnett Middle East and North Africa Бешара був призначений в 2011 році. Під його керівництвом працюють 11 офісів в 10 країнах. У 2012 році Бешара увійшов до четвірки кращих креативних директорів світу за версією Big Won Report. Неодноразово судив на таких престижних фестивалях, як: Cannes Lions, Golden Drum, Cristal, LADC in Europe і Нью-Йоркський фестиваль. 

Бешара Музаннар почав свою кар'єру в Паризькому агентстві Publicis Conseil в 1984 році. Потім кілька років працював режисером і зняв більше ста рекламних роликів. На початку 90-х Бешара був призначений Креативним директором Leo Burnett Beirut. Разом з командою він вкладав великі зусилля в розвиток нового підходу до створення ліванської реклами - людяного і самобутнього одночасно. Результатом його роботи стало визнання Leo Burnett Beirut одним з найтитулованіших агентств у світі.

У 2009 році Бешара отримав ступінь EMBA в Berlin School of Creative Leadership, де придбав нові знання в галузі використання нових каналів для створення інтегрованих ідей, а також розуміння того, як брендам краще залучати і розважати людей. У тому ж році кампанія «Khede Kasra», розроблена Leo Burnett Beirut  для організації, що бореться за права жінок, завоювала золото в Каннах у категорії PR, отримала Гран-прі в категорії «зовнішня реклама» на Golden Drum і Гран-прі фестивалю Cristal de la Mena. У 2009 році Big Won Report назвав цю роботу кращою в категорії Медіа. 

У 2012 році, за версією того ж Big Won Report, Leo Burnett Beirut увійшло в шістку найбільш креативних агентств світу. Також в 2012 році LeoBurnett MENA було названо «Мережею року» на фестивалях Dubai Lynx і MENA Cristal, і завоювало 7 Каннських левів. На початку цього року Leo Burnett Beirut вдруге поспіль стало «Агентством року» на MENA Cristal. У Leo Burnett MENA Бешара прищепив колективу культуру «щасливої незадоволеності», суть якої можна описати просто - ви хороші настільки, наскільки хороша ваша остання кампанія. 

Нагадуємо, що дедлайн подачі робіт на 14-й КМФР - 20 квітня 2013. З питань участі у фестивалі пишіть в Оргкомітет: festival@adcoalition.org.ua (Катерина Губренко), project@adcoalition.org.ua (Ольга Підгорська) або дзвоніть +38 (044) 490 90 30.



← Повернутися до новин


Організатори фестивалю
Всеукраїнська рекламна коаліція
www.adcoalition.org.ua
03035, Україна, Київ
ул. Сурикова, 3, корпус 8-Б,
БЦ «Increastar», 3-й поверх

тел./факс: +380 44 490-90-30

Питання участі
Катерина Губренко, Ольга Підгорська
Контакти з партнерами
Альона Мишуренко, Ірина Котович
Питання оплати
Ірина Папінчак
Контакти із ЗМІ
Олександра Кочубей