Нагороди фестивалю

Основу програми КМФР складають 11 конкурсів. У кожному конкурсі визначається один переможець — Краща робота конкурсу. Кожен конкурс складається з категорій. У кожній категорії визначаються фіналісти («шорт-лист») та призери («золото»,«срібло», «бронза»).

У конкурсній категорії не може бути більше двох «золотих», двох «срібних» і трьох «бронзових» призерів. Кількість фіналістів не обмежується. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку,  до критеріїв оцінки. За рішенням журі, в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.

За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Голова журі фестивалю визначає найкращу рекламну роботу — Гран-прі. Висунута на Гран-прі робота може бути Кращою роботою конкурсу або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються, окрім нагороди Гран-прі. Призові бали за Гран-прі рахуються додатково.

За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю.

Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:

Спеціальний приз журі 1 бал 

Вихід у фінал — 2 бали.

«Бронза» — 4 бали.  

«Срібло» — 6 балів.

«Золото» — 8 балів. 

Краща робота — 10 балів. 

Приз журі преси — 10 балів.

Гран-прі фестивалю — 15 балів.