Загальні правила
У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, розміщені в ЗМІ, які брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі з січня 2012 по квітень 2013 року включно, крім робіт, які раніше подавалися на КМФР. Подача конкурсних заявок на участь проходить до 20 квітня 2013 року в розділі Реєстрація.
Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою. Всі заявки (текстова форма) повинні оформлятися на англійській мові з можливим наданням російського або українського варіанту.
Увага! Файли конкурсних робіт (відео, аудіо, зображення) обов'язково повинні містити переклад текстів на англійську мову в 2-х видах:
— Переклад в полі конкурсної заявки «Опис творчої ідеї» (або примітка в самому файлі) для конкурсів:
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
K. Рекламні кампанії — підкатегорія К-2. Рекламна серія (при завантаженні серії зображень)
— Англійські титри в презентаційному ролику для конкурсів:
A. Рекламний ролик
H. Креатив в медіа проектах
I. PR-проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії
До участі в конкурсі не допускаються:
1) роботи, не зареєстровані на сайті,
2) роботи, не оплачені учасником.
Пересилання робіт на адресу оргкомітету здійснюється за рахунок відправника. Оригінали конкурсних робіт, надіслані в оргкомітет КМФР для участі в конкурсі «Дизайн», не повертаються.
Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т.д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі спірні питання щодо авторських прав. Оргкомітет КМФР може використовувати роботи учасників з метою популяризації Фестивалю, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті Фестивалю.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для учасників рекламно-комунікаційного ринку, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників з Австрії, Азербайджану, Албанії, Вірменії, Білорусі, Болгарії, Боснії і Герцеговини, Угорщини, Греції, Грузії, Ізраїлю, Казахстану, Кіпру, Киргизії, Латвії , Лівану, Литви, Мальти, Македонії, Молдови, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини, Словенії, Таджикистану, Туркменістану, Туреччини, Узбекистану, України, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чорногорії, Естонії.
Також до конкурсної програми допускаються роботи від учасників з інших країн — у тому випадку, якщо замовником роботи є рекламодавець зі списку вищевказаних країн.
Конкурси «Інтерактивна реклама» і «Креатив у медіапроектах» відкриті для учасників з будь-якої країни світу.