A. РЕКЛАМНЫЙ РОЛИК
A-1. Продукты питания
A-2. Напитки безалкогольные
A-3. Напитки алкогольные и слабоалкогольные
A-4. Товары и услуги для дома
A-5. Оборудование и техника для дома
A-6. Аудио- и видео оборудование, электроника, офисное оборудование
A-7. Здоровье и красота
A-8. Мода и другие потребительские товары
A-9. Транспортные средства и услуги, автосервис
A-10. Туризм и путешествия, развлечения, культура и спорт
A-11. Потребительские услуги и розничные продажи
A-12. Средства и услуги связи
A-13. Банковские, финансовые и страховые услуги, строительство и продажа недвижимости
A-14. Реклама рекламных агентств и средств массовой информации
A-15. Корпоративная имиджевая реклама
A-16. Социальная реклама и благотворительность
A-17. Интернет-видео
A-18. Корпоративный фильм
A-19. Промо-ролики ТВ-передач и фильмов, эфирные заставки и анонсы
A-20. Рекламные ролики для цифровых мониторов наружной и внутренней рекламы, мобильных телефонов и т. д.
B. РЕКЛАМА В ПРЕССЕ
C. НАРУЖНАЯ РЕКЛАМА
D. РАДИО РЕКЛАМА
E. ВИДЕОМАСТЕРСТВО
F. ДИЗАЙН
G. ИНТЕРАКТИВНАЯ РЕКЛАМА
H. КРЕАТИВ В МЕДИА ПРОЕКТАХ
I. PR-ПРОЕКТЫ
J. ПРОЕКТЫ МАРКЕТИНГОВЫХ СЕРВИСОВ
K. РЕКЛАМНЫЕ КАМПАНИИ

I-02-04. Кока-Кола Екофан - Зміни своє місто до UЕFA EURO 2012™

АгентствоПиАрПи
Творческий руководительЮлія Гуменяк, керівник напряму B2C PRP
Автор идеиАрина Сатовська-Литвиненко, віце-президент PRP
ПродуктБренд Кока-Кола
ОписаниеЄВРО-2012 – перша спортивна подія світового класу, що відбулася в Україні, при цьому велика кількість галасу навколо події призвела до дещо скептичного ставлення населення ще до початку чемпіонату. Як соціально-відповідальна компанія, Кока-Кола вирішила скористатися своїм статусом партнера УЄФА ЄВРО-2012, щоб почати змінювати ставлення українців до екології, створивши масштабну програму екологічної спадщини для молоді. Щоб подолати байдужість до еко-тематики і залучити молодь, ми створили простір для спілкування і говорили про навколишнє середовище в позитивному ключі, акцентуючи увагу не на поганому стані екології, а підкреслюючи роль ініціативи жителів у тому, щоб змінити свої міста на краще.
Інтегрована комунікаційна програма «Кока-Кола Екофан - Зміни своє місто до УЄФА ЄВРО-2012™" промотувала еко-стиль життя і сприяла зміні ставлення та поведінки людей. Ми об’єднали молодих активістів з приймаючих міст ЄВРО навколо їхніх патріотичних почуттів до рідного міста, і це стало основною мотиваційною силою в рамках довгострокового проекту. Проект був побудований як змагання серед 4 приймаючих міст ЄВРО: з грудня 2011 по червень 2012 команди молодих волонтерів змінювали свої міста на краще, щоб підготувати їх до Чемпіонату та виграти головний подарунок - грант на великий еко-проект для свого міста.
Ця програма, що була невід'ємною частиною ЄВРО-кампанії Coca-Cola, досягла значних успіхів і була відзначена як best practice в рамках Coca-Cola на міжнародному рівні. До червня 2012 року ми створили найбільшу інтернет-спільноту екологічних активістів в Україні, залучивши більше 22500 чоловік, а також згенерували понад 340 млн. контактів з цільовою аудиторією по всій країні, ініціюючи висвітлення в засобах масової інформації вартістю понад $275 000. Всього за 6 місяців знання проекту досягло дивовижних 42% серед інтернет-користувачів, без реклами за межами соціальних мереж. Сприйняття журналістами Coca-Cola як екологічно-відповідальної компанії зросло з 11% до 54%.
Состав творческой группыОлеся Жулинська, директор зі зв'язків з громадськістю «Кока-Кола Україна»
Ольга Чумак, менеджер зі зв’язків зі ЗМІ «Кока-Кола Україна»
Наталія Ольберт-Сінько, виконавчий директор PRP
Наталія Попович, президент PRP Group
Юлія Чорноморець, менеджер проектів PRP
Ірина Прудченко, менеджер спеціальних подій PRP
Леонід Марущак, дизайнер PRP