ВІДЕОМАЙСТЕРНІСТЬ

Роботи на конкурс можуть подавати студії відео-та звукового продакшну, рекламні агентства, клієнти, а також окремі фахівці відповідно до номінацій: режисери, оператори, монтажери і т.д. У цьому конкурсі нагороди отримають конкретні професіонали.

Критерії оцінки

Журі відзначає рівень майстерності, виявлену у процесі створення рекламного фільму. Враховується, наприклад, якість режисури, копірайтинг та монтаж, вміле використання музики та звукового дизайну, залежно від категорії, до якої подана робота. Ідея, що стоїть за виконанням, не повинна враховуватися журі конкурсу, або повинна враховуватися в меншій мірі.

Якщо фільм або рекламний ролик створюють приємне і пам'ятне естетичне відчуття, незалежно від теми, продукту, клієнта або ідеї, вони можуть досягти успіху в категорії Craft, навіть якщо не отримали нагород в інших конкурсах.

Партнер конкурсу

Категорії конкурсу

E-1. Продакшн
Визнання складних та амбіційних, але природних рішень всієї команди. Враховується оригінальність і загальний стиль. Подавати роботи можуть: продюсер, продакшн, агентство, клієнт
E-2. Режисура
Режисерське використання аудіовізуальних елементів: сценографія, кастинг, локація, арт дирекшн, звук, стиль і кінематографія. Подавати роботи можуть: режисер, продакшн, агентство, клієнт
E-3. Кінематографічність
Унікальний візуальний стиль, який доповнює концепцію. Може включати тейбл-топ. Подавати роботи можуть: режисер, оператор, продакшн, агентство, клієнт
E-4. Монтаж
Вклад монтажера в тон і ефективність ролика. Подавати роботи можуть: монтажер, режисер, пост-продакшн, продакшн, агентство, клієнт
E-5. Копірайтинг, майстерність сценариста
Майстерність сценариста, оригінальність концепції і мови. Подавати роботи можуть: автор ідеї, копірайтер, агентство, клієнт
E-6. Музика і звукове оформлення
Оригінальна партитура, джингл, чи музичний супровід, унікальне творче аранжування або адаптація вже існуючих музичних творів. Винахідливе та художнє використання звукових ефектів, голосів або інших елементів, які відповідають і підсилюють зорові образи. Подавати роботи можуть: звукорежисер, композитор, саунд продакшн, продакшн, агентство, клієнт
E-7. Спецефекти і комп'ютерна графіка
Створення та інтеграція унікальних візуальних елементів, незалежно від того, досягнуті вони в процесі зйомки чи в процесі постпродакшену. Подавати роботи можуть: супервайзер, режисер, оператор, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт
E-8. Анімація
Виконання і використання анімації будь-яких видів: мальована, лялькова, пластилінова, флеш і т.д. Подавати роботи можуть: художник, режисер анімації, постпродакшн, продакшн, агентство, клієнт
E-9. Акторська гра / Діалог чи монолог
Кастинг і режисура актора в ролі, яка вимагає розмови в кадрі. Подавати роботи можуть : виконавець головної ролі, режисер, кастинг студія, продакшн, агентство, клієнт
E-10. Гумор
Використання комедійних сюжетів, текстів, виступів, і візуальних ефектів. Подавати роботи можуть: автор ідеї, режисер, продакшн, агентство, клієнт

Вимоги до подачі робіт

  • Формат відеіо, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
  • Ролик прикріплюється до конкурсної заявки на сайті.
  • До заявки в категорії «Корпоративний фільм» необхідно прикріпити скорочену версію фільму.
  • Увага! Відеоробота обов'язково повинна супроводжуватисяанглійськими титрами.

Вартість участі

1260 грн / 120 €
Ціни вказані без урахування податків.

Deadline

20 квітня 2013 року.