PR-ПРОЕКТИ

Критерії оцінки

- Стратегічний підхід;
- Проведення досліджень для вимірювання успіху програми чи проекту;
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії;
- Вибір найбільш ефективних каналів комунікації;
- Якість реалізації тактики проекту;
- Вимірювані результати.

Партнер конкурсу

Категорії конкурсу

I-1. Маркетинговий PR
Проекти, спрямовані на побудову репутації та формування іміджу продукту чи бренду: PR-заходи, спонсорство, іміджеві проекти
I-2. Корпоративний PR
Проекти, спрямовані на побудову репутації компанії: внутрішній PR, CSR активності)
I-3. Соціальний і Політичний PR
Проекти, спрямовані на вирішення соціальних завдань і просування політичних сил і інтересів.
I-4. Digital PR
Будь PR-проекти в області цифрових комунікацій
I-5. Нетрадиційні види PR проектів
Партизанські проекти, робота з чутками і т.п.
I-6. Кризовий PR
Проекти, пов'язані з вирішенням завдань в умовах кризи

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою: формат — JPG, профіль кольору — RGB, роздільна здатність більшої сторони — 1772 pixels.
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.
2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
У презентації проекту необхідно описати завдання, які стояли перед кампанією, медіарішення, досягнуті результати і причини, які роблять роботу гідної перемоги.

Вартість участі

1260 грн / 120 €
Ціни вказані без урахування податків.

Deadline

20 квітня 2013 року.