ПРОЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ СЕРВІСІВ

Критерії оцінки

- Складність поставлених завдань;
- Оригінальність комунікаційної ідеї, задуму кампанії;
- Якість реалізації.

Партнер конкурсу

Категорії конкурсу

J-1. Промо-кампаніі
Орієнтовані на кінцевого споживача або на торговий персонал, CRM-програми, програми лояльності
J-2. Подієвий маркетинг
Roadshow, тури, презентації, відкриття, спонсорство свят, участь у виставках, міські заходи
J-3. Внутрішні/корпоративні заходи
Дилерські і корпоративні конференції, внутрішні свята
J-4. DM-комунікації
Прямі поштові розсилки, телемаркетинг, e-mail розсилки
J-5. Інтегровані кампанії з використання маркетингових сервісів
Компанії, в яких використано 2 або більше типів інструментів маркетингових сервісів

Вимоги до подачі робіт

Роботи приймаються у 2-х обов'язкових форматах: зображення-резюме та відеопрезентація проекту.

1. Зображення-резюме повинно містити ключові елементи презентації та медіа-рішення англійською мовою: формат — JPG, профіль кольору — RGB, роздільна здатність більшої сторони — 1772 pixels.
Файл кріпиться до конкурсної заявки безпосередньо на цьому сайті.
2. Відеопрезентація повинна чітко описувати ключові елементи кампанії англійською мовою: формат відео, роздільна здатність 720р, кодек H.264, потік даних від 1 Мб/с.
У презентації проекту необхідно описати завдання, які стояли перед кампанією, медіарішення, досягнуті результати і причини, які роблять роботу гідної перемоги.

Вартість участі

1260 грн / 120 €
Ціни вказані без урахування податків.

Deadline

20 квітня 2013 року.